Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver: Er det til farar for at jeg ikk kan blive bedre gravid
Er det til farar for at jeg ikk kan blive bedre gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej stop..
nu spørger jeg lidt provokerende,men har du aldrig haft sex før eller seksual undervisning..
Monski skriver: Det er helt normalt Men altså det kan også være forskelligt hvor voldsomt det er .. Med min ekskæreste var det sådan at jeg bare lige skulleLigge i et par minutter, men med min kæreste er det altså en helt anden sag, der SKAL vi have papir ved siden af, fordi der er så meget
Det er helt normalt Men altså det kan også være forskelligt hvor voldsomt det er .. Med min ekskæreste var det sådan at jeg bare lige skulleLigge i et par minutter, men med min kæreste er det altså en helt anden sag, der SKAL vi have papir ved siden af, fordi der er så meget
Jeg har også ekstrem våd efter sex.. Tørrer mig tit efter
Maja88 skriver: ej stop.. nu spørger jeg lidt provokerende,men har du aldrig haft sex før eller seksual undervisning..
Det gider jeg altså ikk svarer på..
*~ Ønsker mig en bette bebz i maven ~* skriver: Det gider jeg altså ikk svarer på..
ej men det er da almen viden...
undskyld.. smiler lidt.. kunne forstå hvis man var jomfru men 24 år og har været gravid 2 gange.. så ved man det da
DAs mor skriver: Du skulle vel ikke være identisk med hende der 'venter på to streger...' Der nu har slettet sig...?!
Du skulle vel ikke være identisk med hende der 'venter på to streger...' Der nu har slettet sig...?!
Det er den samme
jeps er hende og er anmeldt igen
DAs mor skriver:Du skulle vel ikke være identisk med hende der 'venter på to streger...' Der nu har slettet sig...?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128