1års vaccine - Bivirkninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
4xGreve skriver:

Hej piger.

Milo bliver snart 1år og står nu overfor sin 1års vaccine, spørgsmålet er bare hvad jeg kan forvente af bivirkninger og hvornår??

vi har nemlig en tid ved lægen imorgen men men men han skal have lagt dræn i d. 18 feb. og alt efter hvor jeg læser står der at bivirkningerne kommer udmildbart efter og andre steder står der 1-2 uger?

Hvis bivirkningerne først kommer efter 1-2 uger risiker det at ramle sammen med hans dræn og det må det bare ikke! men så igen vi kunne også godt tænke os at få det overstået for han har været syg faktisk siden han startet i vuggestue så nu vil vi gerne have overstået alt det her sygdom så han rigtigt kan starte nede i vuggestuen.

Nogen der kan fortælle mig hvornår de bivirkninger evt. kommer?

Adam blev vaccineret i fredags, og udover at han var lidt ekstra pylret en times tid efter, har jeg intet mærket på ham.
Sabrina havde heller ingen bivirkninger ved nogen af sine vaccinationer.

Og er det ikke vildt, at vores drenge næsten er et år nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

Hej...

Lige en opdate 

Milo er nu konstateret rask han er feber fri, hoset og snotter stadig lidt men slet ikke i mærheden af hvad han har gjort, han er begyndt at spise og drikke og han er glad dog har han stadig diarre igår havde han 8 bleer og idag har han haft 7 bleer, vi har været ved læge idag og er blevet anbefalet at prøve denne blanding : 1L vand, 1 tsk. groft salt og 10 tsk. Sukker også skal han bare have så meget af det som muligt også i løbet af et par dag så burde vi kunne se bedering i hans mave de mener at grunden til a hn stadig har diarre er fordi an tarm er blevet lammet efter alt det sygdom og den her blanding skulle hjælp den igang igen  Så det håber vi også lever han på skåne mad 

Så vi  Finger for at vi snart kan se en ende på alt det her. Har har dog fået lov til at komme i vuggestue da han jo er rask! 

Tak for din støtte 

Hvor er jeg glad for at få denne update!
Det er skønt for jer, at han er ved at komme på den anden side, af alt det her sygdom!

Jeg håber for jer at det fortsætter med at han bliver ved med at være rask, det fortjener i

Anmeld

13. februar 2013

4xGreve

PT skriver:

Adam blev vaccineret i fredags, og udover at han var lidt ekstra pylret en times tid efter, har jeg intet mærket på ham.
Sabrina havde heller ingen bivirkninger ved nogen af sine vaccinationer.

Og er det ikke vildt, at vores drenge næsten er et år nu?

Min er 1 år det blev han i søndags - det er helt vildt så stærkt det går

hvornår er det adam bliver 1 år er det d. 15 eller 16?? 

dejligt de ikke har bivirkninger  For at det bliver ved sådan 

Anmeld

13. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

Hvor er jeg glad for at få denne update!
Det er skønt for jer, at han er ved at komme på den anden side, af alt det her sygdom!

Jeg håber for jer at det fortsætter med at han bliver ved med at være rask, det fortjener i

tak, hvor er du sød

Hvordan går det med jer?

Anmeld

13. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

tak, hvor er du sød

Hvordan går det med jer?

Det går sådan nogenlunde, lucas har lige problemer med hans øre igen, og er voldsom snottet, så vi tager lige en tur mere!

Det super synd for ham, han trænger også bare snart til at komme i dagpleje igen, men hellere han kommer ovenpå snart, det kunne være det bedste!

Anmeld

15. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

Det går sådan nogenlunde, lucas har lige problemer med hans øre igen, og er voldsom snottet, så vi tager lige en tur mere!

Det super synd for ham, han trænger også bare snart til at komme i dagpleje igen, men hellere han kommer ovenpå snart, det kunne være det bedste!

Jeg håber han snart bliver helt rask igen... Det er så synd for de små pus... 

Og hårdt for forældrene..

du skriver bare hvis du har brug for en skulder 

Anmeld

15. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

Jeg håber han snart bliver helt rask igen... Det er så synd for de små pus... 

Og hårdt for forældrene..

du skriver bare hvis du har brug for en skulder 

Tusind mange tak og i lige måde

Det er heldigvis vef at gå den rigtige vej med ham nu, han sov igennem i nat, det var dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.