1års vaccine - Bivirkninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

4xGreve

mth1987 skriver:

Vores datter har aldrig reageret på de vaccinationer hun fik. Hun var ked af det da hun fik dem og det var det

det er da lækkert, Daniella har regeret hver gang og Milo han har faktisk endnu ikke regert på nogen af dem efter hvad jeg husker men man skal jo aldrig sige aldrig, men ud fra hvad jeg kan læse reger de fleste vist udmildbart efter og ikke først 1-2 uger sener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Amanda Stage

Min søn fik kun lidt feber om aftenen, ellers var der ikke noget. 

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Alexander&Lærke skriver:

min datter er 1,5 år og hun har regeret på de første vacciner med feber samme aften og en dags tid efter, men da hun fik den første MFR vaccine ( ved 15 md.) hvor bivirkningerne først kommer 2-3 uger efter  fik hun slet ingen ting, hun sagde heller ikke noget til at få den hvor hun har skreget de andre gange, mystisk gad vide om der var noget i sprøjten.... 

Så mener ved 1 års aldren så kommer bivirkningerne med det samme og først ved MFR kommer de 2-3 uger efter hvis der kommer nogen.... 

super mange tak, så håber vi han er 100% feber fri imorgen og at han kan blive vaccineret så vi kan få det overstået så han kan få lagt dræn og få en stabil hverdag igang i sin vuggestue

Anmeld

6. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

ja det er så dejligt med de der børn der er syge konstant - må indrømme at jeg har panikket lidt for følte ikke det kunne være rigtigt at han kunne blive ved med at sige non stop med feber, diarre, opkast ingen mad vægt tab osv. men når vi tog til lægen kunne de intet finde på ham

Håber det kan lade sig gøre at han får sin vaccine evt. imorgen!?

Det lyder jo nærmest som om det var hjemme hos os det du skriver!
Har simpelthen ikke tal på hvor mange gange vi har rendt ved lægen, lige pt. Er vi tilknyttet børneafdelingen, fordi lucas også taber sig, fordi han intet vil spise!

Øj det er frustrerende, så kan fuldt ud forstå at du panikker, det samme gør jeg !

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Amanda Stage skriver:

Min søn fik kun lidt feber om aftenen, ellers var der ikke noget. 

dejligt... Mange tak for svar... håber vi også kommer let og elegant hen over de der bivirkninger

Anmeld

6. februar 2013

Amanda Stage

4xGreve skriver:

dejligt... Mange tak for svar... håber vi også kommer let og elegant hen over de der bivirkninger

Det var så lidt.. Ja det må vi håbe, det er ikke sjovt når ens børn får det 

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

Det lyder jo nærmest som om det var hjemme hos os det du skriver!
Har simpelthen ikke tal på hvor mange gange vi har rendt ved lægen, lige pt. Er vi tilknyttet børneafdelingen, fordi lucas også taber sig, fordi han intet vil spise!

Øj det er frustrerende, så kan fuldt ud forstå at du panikker, det samme gør jeg !

bliver ellers ikke mødt med meget forståelse ved lægen fordi han ellers er stærk nok og også har perioeder hvor han er frisk og aktiv nok i løbet af dagen, dog er det ikke mange tis bleer vi ser og fast føde er fuldstændig no go vi kan så få en flaske i ham men han er jo 1 år han kan jo ikke blive ved med at få flaske og hvis han får mere end et par stykker så ryger det hele op igen plus det æøse og det gør det også nogen gange allerede ved det første flaske

føler det er et værre rod, vi får ingen søvn, han hænger meget, græder, pyler, spiser ikke rigtigt, taber sig osv. dont no what to do??

og det er sku svært når man bare bliver mød med at jeg er en meget bekymret mor, at jeg er overpylret og at han er jo fin stor og lang Hvad har det med sagen at gør han er jo syg, hjælp mig med at få ham rask

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Amanda Stage skriver:

Det var så lidt.. Ja det må vi håbe, det er ikke sjovt når ens børn får det 

puha nej... der er ikke noget værre end at se ens børn have det skidt...

Anmeld

6. februar 2013

Amanda Stage

4xGreve skriver:

puha nej... der er ikke noget værre end at se ens børn have det skidt...

nej 

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

4xGreve skriver:

Hej piger.

Milo bliver snart 1år og står nu overfor sin 1års vaccine, spørgsmålet er bare hvad jeg kan forvente af bivirkninger og hvornår??

vi har nemlig en tid ved lægen imorgen men men men han skal have lagt dræn i d. 18 feb. og alt efter hvor jeg læser står der at bivirkningerne kommer udmildbart efter og andre steder står der 1-2 uger?

Hvis bivirkningerne først kommer efter 1-2 uger risiker det at ramle sammen med hans dræn og det må det bare ikke! men så igen vi kunne også godt tænke os at få det overstået for han har været syg faktisk siden han startet i vuggestue så nu vil vi gerne have overstået alt det her sygdom så han rigtigt kan starte nede i vuggestuen.

Nogen der kan fortælle mig hvornår de bivirkninger evt. kommer?

Vi har lige været oppe med vores datter og der sagde lægen/sygeplejersken at hvis hun var syg ved 2. vacc så skulle vi ikke regne med noget her 3. gang. Det passede så desværre ikke helt, men hun var slet ikke nær 40 i temperatur som sidst - her lå den på 38,5 og så var hun pyller 1 dags tid.

Det er MFR vacc. hvor der kan komme efterreaktion i op til 2 uger efter vacc. Så vil sagtens mene at jeres søn kan få sin vacc. nu her og være klar til dræn d. 18.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.