1års vaccine - Bivirkninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

4xGreve

Fenja09 skriver:

Vi har lige været oppe med vores datter og der sagde lægen/sygeplejersken at hvis hun var syg ved 2. vacc så skulle vi ikke regne med noget her 3. gang. Det passede så desværre ikke helt, men hun var slet ikke nær 40 i temperatur som sidst - her lå den på 38,5 og så var hun pyller 1 dags tid.

Det er MFR vacc. hvor der kan komme efterreaktion i op til 2 uger efter vacc. Så vil sagtens mene at jeres søn kan få sin vacc. nu her og være klar til dræn d. 18.

/Fenja

super rigtig mange tak for svar, så må vi prøve at se om det ikke kan lade sig gøre imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Fenja09

4xGreve skriver:

super rigtig mange tak for svar, så må vi prøve at se om det ikke kan lade sig gøre imorgen

Jeg tror i hvert fald ikke du skal være nervøs for om han får feber senere end dagen efter han har fået vacc. Min datter fik feber næste dag om morgenen - lige inden hun skulle afsted i dp. Hun var afsted dagen efter igen, frisk som en havørn

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Fenja09 skriver:

Jeg tror i hvert fald ikke du skal være nervøs for om han får feber senere end dagen efter han har fået vacc. Min datter fik feber næste dag om morgenen - lige inden hun skulle afsted i dp. Hun var afsted dagen efter igen, frisk som en havørn

dejligt... mange tak... og rart det ikke strækte sig over mere end en dag

Anmeld

6. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

bliver ellers ikke mødt med meget forståelse ved lægen fordi han ellers er stærk nok og også har perioeder hvor han er frisk og aktiv nok i løbet af dagen, dog er det ikke mange tis bleer vi ser og fast føde er fuldstændig no go vi kan så få en flaske i ham men han er jo 1 år han kan jo ikke blive ved med at få flaske og hvis han får mere end et par stykker så ryger det hele op igen plus det æøse og det gør det også nogen gange allerede ved det første flaske

føler det er et værre rod, vi får ingen søvn, han hænger meget, græder, pyler, spiser ikke rigtigt, taber sig osv. dont no what to do??

og det er sku svært når man bare bliver mød med at jeg er en meget bekymret mor, at jeg er overpylret og at han er jo fin stor og lang Hvad har det med sagen at gør han er jo syg, hjælp mig med at få ham rask

Hvor lan jeg dog godt forstå dig, sådan har det også kørt for os, siden lucas var 6 mdr, har alt bare været en kæmpe kamp, så jeg bankede til sidst i bordet, og sagde jeg kendte mit barn bedst, også var jeg ligeglad med at han har nok at ta' af, så skulle de bare hjælpe os nu.. og ved du hhvad, så blev jeg taget seriøs..

Lucas har også fået asmatisk bronkitis, også har han fået lagt dræn.. efter hans start i dagpleje, har han også bare været syg non stop, og lige nu, sidder jeg igen med en ulykkelig dreng, der er hammer snottet, så jeg ved godt at natten bliver super lang

Men forstår dig fuldt ud, det er så træls det her..

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

4xGreve skriver:

dejligt... mange tak... og rart det ikke strækte sig over mere end en dag

Ja, det var rart! Er altid så nervøs når hun skal have de vacc. heldigvis mangler hun kun MFR og så er der laaaaang tid til den næste

Anmeld

6. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

bliver ellers ikke mødt med meget forståelse ved lægen fordi han ellers er stærk nok og også har perioeder hvor han er frisk og aktiv nok i løbet af dagen, dog er det ikke mange tis bleer vi ser og fast føde er fuldstændig no go vi kan så få en flaske i ham men han er jo 1 år han kan jo ikke blive ved med at få flaske og hvis han får mere end et par stykker så ryger det hele op igen plus det æøse og det gør det også nogen gange allerede ved det første flaske

føler det er et værre rod, vi får ingen søvn, han hænger meget, græder, pyler, spiser ikke rigtigt, taber sig osv. dont no what to do??

og det er sku svært når man bare bliver mød med at jeg er en meget bekymret mor, at jeg er overpylret og at han er jo fin stor og lang Hvad har det med sagen at gør han er jo syg, hjælp mig med at få ham rask

Hvor lan jeg dog godt forstå dig, sådan har det også kørt for os, siden lucas var 6 mdr, har alt bare været en kæmpe kamp, så jeg bankede til sidst i bordet, og sagde jeg kendte mit barn bedst, også var jeg ligeglad med at han har nok at ta' af, så skulle de bare hjælpe os nu.. og ved du hhvad, så blev jeg taget seriøs..

Lucas har også fået asmatisk bronkitis, også har han fået lagt dræn.. efter hans start i dagpleje, har han også bare været syg non stop, og lige nu, sidder jeg igen med en ulykkelig dreng, der er hammer snottet, så jeg ved godt at natten bliver super lang

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

vi fik også konstateret asmatisk bronkitis af en vagtlæge igennem telefonen og det er sku utroligt for de tager os mere seriøst end vores egen læge gør

er sku også bare bange for at blive indlagt og det ønsker jeg virkelig ikke hverken for bette mand, for mig selv eller resten af min lille familie

men for søren hvor vil jeg ønske de kunne gøre noget men ved lægen har sendt en henvisning til børne afd. da jeg mener han har et problem med fast føde selvom han nu ikke var bekymret for som han sagde han fik jo falske så han fik jo dte han havde behov for

føler mig så fortabt som om jeg er faret vildt og jeg kan ikke finde ud af hvad vej der er den rigtige vej at gå?

vil mine børn det bedste men det er som om at lige gyldigt hvad beslutning jeg tager så kommer det og bider mig bag i på den ene eller den anden måde, og jeg er såå træt af at blive set ned på som den her over beskyttende over bekymret hysteriske hypoconter mor og jeg ved snart ikke mit levende råd??

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Fenja09 skriver:

Ja, det var rart! Er altid så nervøs når hun skal have de vacc. heldigvis mangler hun kun MFR og så er der laaaaang tid til den næste

krydser for at i også kommer let og elegant hen over de sidste

jeg prøver bare at være så praktisk at jeg prøver at planlægge deres evt. bivirkninger ha ha

Anmeld

6. februar 2013

Fenja09

4xGreve skriver:

krydser for at i også kommer let og elegant hen over de sidste

jeg prøver bare at være så praktisk at jeg prøver at planlægge deres evt. bivirkninger ha ha

Ja, sådan er det nok at være mor - planlægning, planlægning

Anmeld

7. februar 2013

4xGreve

Fenja09 skriver:

Ja, sådan er det nok at være mor - planlægning, planlægning

Hehe jep 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.