4xGreve skriver:
bliver ellers ikke mødt med meget forståelse ved lægen fordi han ellers er stærk nok og også har perioeder hvor han er frisk og aktiv nok i løbet af dagen, dog er det ikke mange tis bleer vi ser og fast føde er fuldstændig no go vi kan så få en flaske i ham men han er jo 1 år han kan jo ikke blive ved med at få flaske og hvis han får mere end et par stykker så ryger det hele op igen plus det æøse og det gør det også nogen gange allerede ved det første flaske
føler det er et værre rod, vi får ingen søvn, han hænger meget, græder, pyler, spiser ikke rigtigt, taber sig osv. dont no what to do??
og det er sku svært når man bare bliver mød med at jeg er en meget bekymret mor, at jeg er overpylret og at han er jo fin stor og lang
Hvad har det med sagen at gør han er jo syg, hjælp mig med at få ham rask
Hvor lan jeg dog godt forstå dig, sådan har det også kørt for os, siden lucas var 6 mdr, har alt bare været en kæmpe kamp, så jeg bankede til sidst i bordet, og sagde jeg kendte mit barn bedst, også var jeg ligeglad med at han har nok at ta' af, så skulle de bare hjælpe os nu.. og ved du hhvad, så blev jeg taget seriøs..
Lucas har også fået asmatisk bronkitis, også har han fået lagt dræn.. efter hans start i dagpleje, har han også bare været syg non stop, og lige nu, sidder jeg igen med en ulykkelig dreng, der er hammer snottet, så jeg ved godt at natten bliver super lang
Men forstår dig fuldt ud, det er så træls det her..
Anmeld