4xGreve skriver:
vi fik også konstateret asmatisk bronkitis af en vagtlæge igennem telefonen og det er sku utroligt for de tager os mere seriøst end vores egen læge gør 
er sku også bare bange for at blive indlagt og det ønsker jeg virkelig ikke hverken for bette mand, for mig selv eller resten af min lille familie
men for søren hvor vil jeg ønske de kunne gøre noget men ved lægen har sendt en henvisning til børne afd. da jeg mener han har et problem med fast føde selvom han nu ikke var bekymret for som han sagde han fik jo falske så han fik jo dte han havde behov for
føler mig så fortabt som om jeg er faret vildt og jeg kan ikke finde ud af hvad vej der er den rigtige vej at gå?
vil mine børn det bedste men det er som om at lige gyldigt hvad beslutning jeg tager så kommer det og bider mig bag i på den ene eller den anden måde, og jeg er såå træt af at blive set ned på som den her over beskyttende over bekymret hysteriske hypoconter mor og jeg ved snart ikke mit levende råd??
Årh hvor er det synd du føler sådan, du er den bedste mor, fordi du konstant kontaker lægen for at finde ud af hvad der er galt med dig søn!
Kan godt forstå du ikke cil indlægges, det vil de færreste jo, men jeg kan fortælle dig en ting, siden vi blev tilknyttet vørne afdelignen har keg følt at vi er blevet taget seriøs, min læge har jo altid sagt "lucas har masset at tage af" hvorimod børne afdelingen har sagt "det kan godt være han har masser at tage at, men det her fungere ikke i længden" og hold kæft (Undskyld mit sprog) hvor var det rsrt at man endlig blev lyttet på, og ikle følte at man konstsnt gik ind i en mur, men inkompetente læger, man blev pludselig set på med forståelse, hvor har jeg grædt mange tårer, pågrund af afmagt, udmattelse og frustrationer, man ønsker jo ikke at ens barn skal være sygt, men når man har gennemgået den ene periode efter den anden, men sygdom, bliver man bange for om der er noget alvorligt, med ens lille guldklump!
Du er en fantastisk mor, selvom jeg ikke kender dig, udviser du det en mor, bør at udvise, bekymring for ens barn, også skal du ikke tænke på hvor mange gange du kontakter lægen, du gør det rigtige, det er dit barn, og du kender det bedste! Fordi lige meget hvad, er det ikke normalt at et barn på 1 år kun skal leve af flaske!
Sender dig en masse