1års vaccine - Bivirkninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

vi fik også konstateret asmatisk bronkitis af en vagtlæge igennem telefonen og det er sku utroligt for de tager os mere seriøst end vores egen læge gør

er sku også bare bange for at blive indlagt og det ønsker jeg virkelig ikke hverken for bette mand, for mig selv eller resten af min lille familie

men for søren hvor vil jeg ønske de kunne gøre noget men ved lægen har sendt en henvisning til børne afd. da jeg mener han har et problem med fast føde selvom han nu ikke var bekymret for som han sagde han fik jo falske så han fik jo dte han havde behov for

føler mig så fortabt som om jeg er faret vildt og jeg kan ikke finde ud af hvad vej der er den rigtige vej at gå?

vil mine børn det bedste men det er som om at lige gyldigt hvad beslutning jeg tager så kommer det og bider mig bag i på den ene eller den anden måde, og jeg er såå træt af at blive set ned på som den her over beskyttende over bekymret hysteriske hypoconter mor og jeg ved snart ikke mit levende råd??

Årh hvor er det synd du føler sådan, du er den bedste mor, fordi du konstant kontaker lægen for at finde ud af hvad der er galt med dig søn!

Kan godt forstå du ikke cil indlægges, det vil de færreste jo, men jeg kan fortælle dig en ting, siden vi blev tilknyttet vørne afdelignen har keg følt at vi er blevet taget seriøs, min læge har jo altid sagt "lucas har masset at tage af" hvorimod børne afdelingen har sagt "det kan godt være han har masser at tage at, men det her fungere ikke i længden" og hold kæft (Undskyld mit sprog) hvor var det rsrt at man endlig blev lyttet på, og ikle følte at man konstsnt gik ind i en mur, men inkompetente læger, man blev pludselig set på med forståelse, hvor har jeg grædt mange tårer, pågrund af afmagt, udmattelse og frustrationer, man ønsker jo ikke at ens barn skal være sygt, men når man har gennemgået den ene periode efter den anden, men sygdom, bliver man bange for om der er noget alvorligt, med ens lille guldklump!

Du er en fantastisk mor, selvom jeg ikke kender dig, udviser du det en mor, bør at udvise, bekymring for ens barn, også skal du ikke tænke på hvor mange gange du kontakter lægen, du gør det rigtige, det er dit barn, og du kender det bedste! Fordi lige meget hvad, er det ikke normalt at et barn på 1 år kun skal leve af flaske!

Sender dig en masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Mettefpigen

Her reagerede han lidt.... Med lidt feber og pyller.... :-)

Anmeld

7. februar 2013

Silas&Mille

4xGreve skriver:

Hej piger.

Milo bliver snart 1år og står nu overfor sin 1års vaccine, spørgsmålet er bare hvad jeg kan forvente af bivirkninger og hvornår??

vi har nemlig en tid ved lægen imorgen men men men han skal have lagt dræn i d. 18 feb. og alt efter hvor jeg læser står der at bivirkningerne kommer udmildbart efter og andre steder står der 1-2 uger?

Hvis bivirkningerne først kommer efter 1-2 uger risiker det at ramle sammen med hans dræn og det må det bare ikke! men så igen vi kunne også godt tænke os at få det overstået for han har været syg faktisk siden han startet i vuggestue så nu vil vi gerne have overstået alt det her sygdom så han rigtigt kan starte nede i vuggestuen.

Nogen der kan fortælle mig hvornår de bivirkninger evt. kommer?

Så vidt jeg husker fra Silas, så er det 15 måneders vaccinen der typisk først giver bivirkninger efter 5-7 dage.

Mille er lige blevet vaccineret i tirsdags og hun har været syg siden
Tror dog 'bare' vi har været uheldige at have ramt en slem forkølelse lige som hun er blevet vaccineret.

Vores læge sagde faktisk at det er få børn der reagere på 1 års vaccinen.

Anmeld

7. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

Årh hvor er det synd du føler sådan, du er den bedste mor, fordi du konstant kontaker lægen for at finde ud af hvad der er galt med dig søn!

Kan godt forstå du ikke cil indlægges, det vil de færreste jo, men jeg kan fortælle dig en ting, siden vi blev tilknyttet vørne afdelignen har keg følt at vi er blevet taget seriøs, min læge har jo altid sagt "lucas har masset at tage af" hvorimod børne afdelingen har sagt "det kan godt være han har masser at tage at, men det her fungere ikke i længden" og hold kæft (Undskyld mit sprog) hvor var det rsrt at man endlig blev lyttet på, og ikle følte at man konstsnt gik ind i en mur, men inkompetente læger, man blev pludselig set på med forståelse, hvor har jeg grædt mange tårer, pågrund af afmagt, udmattelse og frustrationer, man ønsker jo ikke at ens barn skal være sygt, men når man har gennemgået den ene periode efter den anden, men sygdom, bliver man bange for om der er noget alvorligt, med ens lille guldklump!

Du er en fantastisk mor, selvom jeg ikke kender dig, udviser du det en mor, bør at udvise, bekymring for ens barn, også skal du ikke tænke på hvor mange gange du kontakter lægen, du gør det rigtige, det er dit barn, og du kender det bedste! Fordi lige meget hvad, er det ikke normalt at et barn på 1 år kun skal leve af flaske!

Sender dig en masse

Åh mange tak... Det havde jeg brug for at høre!! Overvejer selv at tag kontakt til børne afd. Vi har været indlagt en del og har derfor et direkte nr. Men ved ikke om man kan tillade sig det! Orker bare ikke at gå ned til egen læge mere!! Vi har lige fået en halv bsnan i ham og den kastet han op igen plus det løse  plus diarre! Hans feber er dog væk men fysisk virker han ikke til at få det beder??

har prøvet at ringe til vores gamle sundhedsplejerske men hun har ferie?? 

Og ja man bliver sku bange fr om det er alvorligt! Så bange

Anmeld

7. februar 2013

4xGreve

Mettefpigen skriver:

Her reagerede han lidt.... Med lidt feber og pyller.... :-)

Super... Rigtig mange tak for svar

Anmeld

7. februar 2013

4xGreve

Silas&Mille skriver:

Så vidt jeg husker fra Silas, så er det 15 måneders vaccinen der typisk først giver bivirkninger efter 5-7 dage.

Mille er lige blevet vaccineret i tirsdags og hun har været syg siden
Tror dog 'bare' vi har været uheldige at have ramt en slem forkølelse lige som hun er blevet vaccineret.

Vores læge sagde faktisk at det er få børn der reagere på 1 års vaccinen.

mange tak for svar  

Vi har valgt at vente da han tros det at han er feber fri stadig kaster op har diarre og viser tegn på ubehag, tør ikke at tag nogen chancer!

Anmeld

7. februar 2013

Silas&Mille

4xGreve skriver:

mange tak for svar  

Vi har valgt at vente da han tros det at han er feber fri stadig kaster op har diarre og viser tegn på ubehag, tør ikke at tag nogen chancer!

Så må han vist slet ikke blive vaccineret.

Den ene gang Silas skulle vaccineret var han også små syg og der blev vi sendt hjem igen.

God ide at vente

Anmeld

7. februar 2013

4xGreve

Silas&Mille skriver:

Så må han vist slet ikke blive vaccineret.

Den ene gang Silas skulle vaccineret var han også små syg og der blev vi sendt hjem igen.

God ide at vente

Anmeld

7. februar 2013

Babydreams

4xGreve skriver:

Åh mange tak... Det havde jeg brug for at høre!! Overvejer selv at tag kontakt til børne afd. Vi har været indlagt en del og har derfor et direkte nr. Men ved ikke om man kan tillade sig det! Orker bare ikke at gå ned til egen læge mere!! Vi har lige fået en halv bsnan i ham og den kastet han op igen plus det løse  plus diarre! Hans feber er dog væk men fysisk virker han ikke til at få det beder??

har prøvet at ringe til vores gamle sundhedsplejerske men hun har ferie?? 

Og ja man bliver sku bange fr om det er alvorligt! Så bange

Syntes godt at du kan tillade dig at ringe ind, og fortælle hvad det er der sker med din søn, også håbe at de vil hjælpe dig!
Jeg havde bare gjort det, fordi jeres lille søn har det ikke godt, det tyder det i hvert fald på, efter det du fortæller!

Hvor jeg dog har ondt af dig, det er skønt at være mor, men hvor er det hårdt psykisk når ens barn ikke hsr det godt, og ikke er sig selv!

Jeg håber for jer, at i snart kommer på den anden side, i stedet for alt det her !!

Anmeld

12. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

Syntes godt at du kan tillade dig at ringe ind, og fortælle hvad det er der sker med din søn, også håbe at de vil hjælpe dig!
Jeg havde bare gjort det, fordi jeres lille søn har det ikke godt, det tyder det i hvert fald på, efter det du fortæller!

Hvor jeg dog har ondt af dig, det er skønt at være mor, men hvor er det hårdt psykisk når ens barn ikke hsr det godt, og ikke er sig selv!

Jeg håber for jer, at i snart kommer på den anden side, i stedet for alt det her !!

Hej...

Lige en opdate 

Milo er nu konstateret rask han er feber fri, hoset og snotter stadig lidt men slet ikke i mærheden af hvad han har gjort, han er begyndt at spise og drikke og han er glad dog har han stadig diarre igår havde han 8 bleer og idag har han haft 7 bleer, vi har været ved læge idag og er blevet anbefalet at prøve denne blanding : 1L vand, 1 tsk. groft salt og 10 tsk. Sukker også skal han bare have så meget af det som muligt også i løbet af et par dag så burde vi kunne se bedering i hans mave de mener at grunden til a hn stadig har diarre er fordi an tarm er blevet lammet efter alt det sygdom og den her blanding skulle hjælp den igang igen  Så det håber vi også lever han på skåne mad 

Så vi  Finger for at vi snart kan se en ende på alt det her. Har har dog fået lov til at komme i vuggestue da han jo er rask! 

Tak for din støtte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.