1års vaccine - Bivirkninger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.629 visninger
46 svar
2 synes godt om
6. februar 2013

4xGreve

Hej piger.

Milo bliver snart 1år og står nu overfor sin 1års vaccine, spørgsmålet er bare hvad jeg kan forvente af bivirkninger og hvornår??

vi har nemlig en tid ved lægen imorgen men men men han skal have lagt dræn i d. 18 feb. og alt efter hvor jeg læser står der at bivirkningerne kommer udmildbart efter og andre steder står der 1-2 uger?

Hvis bivirkningerne først kommer efter 1-2 uger risiker det at ramle sammen med hans dræn og det må det bare ikke! men så igen vi kunne også godt tænke os at få det overstået for han har været syg faktisk siden han startet i vuggestue så nu vil vi gerne have overstået alt det her sygdom så han rigtigt kan starte nede i vuggestuen.

Nogen der kan fortælle mig hvornår de bivirkninger evt. kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Babydreams

Følger lige med, står også overfor 1 års vaccinationen! Og med en dreng der er syg konstant!

Anmeld

6. februar 2013

Mussen2

Jeg kan kun svare ud fra erfaringer med min datter. Hun fik altid bivirkninger samme dag/aften eller om natten. Aldrig 1-2 uger efter. Det var hurtig overstået. På en dag eller to pøj pøj med dræn og vaccine vi skal selv have lillebror vaccineret til 1 år i vinterferien.

Anmeld

6. februar 2013

Guldfisken

Min datter reagerede slet ikke på vaccinen (har dog ikke gjort det ved nogen af dem), men vores læge sagde, at det er de færreste der reagerer ved 1 års vaccinen. Hvor vidt det er rigtigt ved jeg så ikke

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

4xGreve skriver:

Hej piger.

Milo bliver snart 1år og står nu overfor sin 1års vaccine, spørgsmålet er bare hvad jeg kan forvente af bivirkninger og hvornår??

vi har nemlig en tid ved lægen imorgen men men men han skal have lagt dræn i d. 18 feb. og alt efter hvor jeg læser står der at bivirkningerne kommer udmildbart efter og andre steder står der 1-2 uger?

Hvis bivirkningerne først kommer efter 1-2 uger risiker det at ramle sammen med hans dræn og det må det bare ikke! men så igen vi kunne også godt tænke os at få det overstået for han har været syg faktisk siden han startet i vuggestue så nu vil vi gerne have overstået alt det her sygdom så han rigtigt kan starte nede i vuggestuen.

Nogen der kan fortælle mig hvornår de bivirkninger evt. kommer?

Vores datter har aldrig reageret på de vaccinationer hun fik. Hun var ked af det da hun fik dem og det var det

Anmeld

6. februar 2013

Alexander&Lærke

min datter er 1,5 år og hun har regeret på de første vacciner med feber samme aften og en dags tid efter, men da hun fik den første MFR vaccine ( ved 15 md.) hvor bivirkningerne først kommer 2-3 uger efter  fik hun slet ingen ting, hun sagde heller ikke noget til at få den hvor hun har skreget de andre gange, mystisk gad vide om der var noget i sprøjten.... 

Så mener ved 1 års aldren så kommer bivirkningerne med det samme og først ved MFR kommer de 2-3 uger efter hvis der kommer nogen.... 

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

RikkeRasmussen skriver:

Følger lige med, står også overfor 1 års vaccinationen! Og med en dreng der er syg konstant!

ja det er så dejligt med de der børn der er syge konstant - må indrømme at jeg har panikket lidt for følte ikke det kunne være rigtigt at han kunne blive ved med at sige non stop med feber, diarre, opkast ingen mad vægt tab osv. men når vi tog til lægen kunne de intet finde på ham

Håber det kan lade sig gøre at han får sin vaccine evt. imorgen!?

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Mussen2 skriver:

Jeg kan kun svare ud fra erfaringer med min datter. Hun fik altid bivirkninger samme dag/aften eller om natten. Aldrig 1-2 uger efter. Det var hurtig overstået. På en dag eller to pøj pøj med dræn og vaccine vi skal selv have lillebror vaccineret til 1 år i vinterferien.

mange tak for det... puha vi er stadig igang med indkøring så han står godt nok til at komme i næste uge men nu må vi jo se, det vigtigste er jo at han bliver klar til dræn

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

Guldfisken skriver:

Min datter reagerede slet ikke på vaccinen (har dog ikke gjort det ved nogen af dem), men vores læge sagde, at det er de færreste der reagerer ved 1 års vaccinen. Hvor vidt det er rigtigt ved jeg så ikke

åh det er da lækkert at i er sluppet heldigt uden om håber vi kan sige det samme

Anmeld

6. februar 2013

Clisolka

Min datter reagerede ikke på 1-års vaccinen. Det var kun 8 mrd. og 15 mrd. hun reagerede lidt på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.