Anonym skriver:
Det ender nok med det er mig som smutter.. Har lige spurgt om han gad gå ud i køkkenet og hente en skål yoghurt til mig . Så sagde han jo men skal lige være færdig med denne her bane først
Altså det er jo fair nok at han lige vil spille banen færdig. Mange spil er jo sådan, at man mister det hele hvis man afbryder lige pludselig.
Jeg er selv gravid og har en kæreste som spiller computerspil, og tro mig.. jeg kender alt til opkogte følelser over at han ikke afbryder spillet med det SAMME når jeg har brug for hans hjælp
Jeg kan føle mig SÅ forrådt over det, og føle at han slet ikke vil tage sig af mig, selvom jeg har det skidt.. råbt af ham, grædt osv!
Situationen er præcis det samme, at jeg har spurgt til hans hjælp, hvor han svarer "ja da jeg kommer om lidt", og så "glemmer" alt om det/bliver fanget af spillet.. 
Her hjælper det at jeg får at vide præcis hvor lang tid der går.. 2-5 min.. 1-2 min 5-10 min eller lign.. Så ved jeg hvor længe jeg skal holde ud og det er rart.. Det sker så ind imellem at han kommer senere, og så kan jeg godt få et flip haha, men så er han også flov over det 
Min mand hjælper mig med rigtigt meget, men somme tider har han også brug for at koble af.. men det er jo en balancegang.
Men tænker lidt, at det også handler om at han ikke "ser" dig.. Kommer hen og spørger hvordan du har det, spørger om i skal se en film sammen osv.. og DET er virkeligt sårende
Klart at man ikke er super sjov at være sammen med, når man er skidt, men det er virkeligt ensomt at føle sig fravalgt..
Jeg kommer også til at snerre, lyde irriteret, bebrejdende osv, når jeg har det skidt.. tit uden jeg selv opdager det, og så trækker min mand sig fra mig..
Men så snakker vi om, at det er det, der er sket, og finder ind til hinanden igen..
Prøv at snak med ham om hans følelser i det her.. Måske føler han, at han ikke kan gøre noget rigtigt, eller at du bliver irriteret uden at han ved hvorfor eller.. eller.. I er jo nødt til begge to at prøve at forstå hinanden.. Hvis han føler sig forstået af dig, så er der større chance for at han vil prøve at forstå dig..
Håber du kunne bruge mine tanker