Er jeg urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.882 visninger
50 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 7 uge og døjer utrolig meget med kvalme og opkast, var så ude og kaste op for lidt siden og spørger så min kæreste om han gider gå ned og købe yoghurt med det samme så jeg muligvis kan få det bedre han siger jo men han rejser sig bare overhovedet ikke fra sengen. Så jeg selv bliver nødtil at gøre det. Han forlanger også hele tiden at jeg skal tage opvasken og gøre rent, han forstår virkelig ikke jeg har det utrolig dårligt og ikke kan gøre det. Og han synes bare han har det ih og åh så hårdt med at gå på arbejde og komme hjem sætte sig foran computeren og lave mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

AnnaK89

Går du selv på arbejde eller i skole pt?

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 7 uge og døjer utrolig meget med kvalme og opkast, var så ude og kaste op for lidt siden og spørger så min kæreste om han gider gå ned og købe yoghurt med det samme så jeg muligvis kan få det bedre han siger jo men han rejser sig bare overhovedet ikke fra sengen. Så jeg selv bliver nødtil at gøre det. Han forlanger også hele tiden at jeg skal tage opvasken og gøre rent, han forstår virkelig ikke jeg har det utrolig dårligt og ikke kan gøre det. Og han synes bare han har det ih og åh så hårdt med at gå på arbejde og komme hjem sætte sig foran computeren og lave mad

Øv altså. 

Her har jeg været dårlig med kvalme og opkast siden d. 12/12 og har intet ku andet end at ligge i sengen. Men min mand har ikk brokket sig en eneste gang og har bare gjort alt. 

Det er absolut ikk rart at sku bevæge sig når man har det sådan så kan sagtens følge dig. Måske han ikk ved hvor øv det er med kvalme 24 timer i døgnet

Anmeld

6. februar 2013

Mettefpigen

Undskyld men hvad vil han gøre når barnet kommer? Så blir det sku endnu hårdere for ham....

Anmeld

6. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

altså vis han ingen gang kan holde til at hente en yoghurt til dig nu hvad vil han så gøre når barnet kommer   som måske græder hele natten skal skiftes ofte osv skal du så stå for alt selv ? og jeg syntes over hovedet ikke du er urimlig min kæreste ville have gjort det for mig så han må da se at tage sig lidt sammen og selv lave noget der hjemme min kæreste går osse på arbejde men hjælper stadig til her hjemme men tilykke med den lille 

Anmeld

6. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Ved ikke om jeg syns du er urimlig .

Da jeg var gravid døjede jeg også med opkast og kvalme hele graviditeten , men gjorde stort set alting selv .. Passede også vores den  store selv , selvom jeg havde det virkelig dårlig .. Det var tit jeg måtte ud og kaste op midt i jeg legede med ham .. 
Sådan er det jo .. Men ja .. Ved jo ikke hvordan jeres forhold normalt er ..

Anmeld

6. februar 2013

Kløver

morethanperfect skriver:

Ved ikke om jeg syns du er urimlig .

Da jeg var gravid døjede jeg også med opkast og kvalme hele graviditeten , men gjorde stort set alting selv .. Passede også vores den  store selv , selvom jeg havde det virkelig dårlig .. Det var tit jeg måtte ud og kaste op midt i jeg legede med ham .. 
Sådan er det jo .. Men ja .. Ved jo ikke hvordan jeres forhold normalt er ..

Sådan har det også været her, har da selv stået og kastet op og madet min søn på skift

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Går du selv på arbejde eller i skole pt?

Neej har det så fysik skidt at jeg intet kan lave udover bare ligge i sengen..

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Øv altså. 

Her har jeg været dårlig med kvalme og opkast siden d. 12/12 og har intet ku andet end at ligge i sengen. Men min mand har ikk brokket sig en eneste gang og har bare gjort alt. 

Det er absolut ikk rart at sku bevæge sig når man har det sådan så kan sagtens følge dig. Måske han ikk ved hvor øv det er med kvalme 24 timer i døgnet

Nej det er det nemlig ikke, jeg ville da også ønske jeg kunne gøre rent og de ting. Og han laver ikke andet end og brokke sig over han har det ih og åh så hårdt og er stresset

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Undskyld men hvad vil han gøre når barnet kommer? Så blir det sku endnu hårdere for ham....

Ja det ved jeg heller ikke. Han siger hele tiden han ikke har overskud til noget som helst og ih og åh han har det så hårdt. Overvejer virkelig også og flyt fra ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.