Er jeg urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

altså vis han ingen gang kan holde til at hente en yoghurt til dig nu hvad vil han så gøre når barnet kommer   som måske græder hele natten skal skiftes ofte osv skal du så stå for alt selv ? og jeg syntes over hovedet ikke du er urimlig min kæreste ville have gjort det for mig så han må da se at tage sig lidt sammen og selv lave noget der hjemme min kæreste går osse på arbejde men hjælper stadig til her hjemme men tilykke med den lille 

Taak .. Ja jeg ved heller ikke hvad han vil gøre når den kommer. Ærligt tror jeg slet ikke han er klar til der kommer en lille en og føler virkelig jeg ligeså godt kan være alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ved ikke om jeg syns du er urimlig .

Da jeg var gravid døjede jeg også med opkast og kvalme hele graviditeten , men gjorde stort set alting selv .. Passede også vores den  store selv , selvom jeg havde det virkelig dårlig .. Det var tit jeg måtte ud og kaste op midt i jeg legede med ham .. 
Sådan er det jo .. Men ja .. Ved jo ikke hvordan jeres forhold normalt er ..

Sejt du kunne det
Men jeg kan simpelhen intet, andet end og sove for så lægger jeg ikke mærke til jeg har det dårligt.
Men han er virkelig total egoistisk og kan ikke se andet end det ham som har det ih og åh så hårdt hele tiden

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Sådan har det også været her, har da selv stået og kastet op og madet min søn på skift

Sejt gjort

Anmeld

6. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 7 uge og døjer utrolig meget med kvalme og opkast, var så ude og kaste op for lidt siden og spørger så min kæreste om han gider gå ned og købe yoghurt med det samme så jeg muligvis kan få det bedre han siger jo men han rejser sig bare overhovedet ikke fra sengen. Så jeg selv bliver nødtil at gøre det. Han forlanger også hele tiden at jeg skal tage opvasken og gøre rent, han forstår virkelig ikke jeg har det utrolig dårligt og ikke kan gøre det. Og han synes bare han har det ih og åh så hårdt med at gå på arbejde og komme hjem sætte sig foran computeren og lave mad

Jeg synes ikke du er urimelig. 

Jeg havde døgnkvalme i starten af mine graviditet og kastede op hver dag indtil uge 20. Min kæreste gjorde alt for mig. Sprugte mig hvad jeg havde brug for og om han skulle handle noget bestemt ind til mig. Han stod endda og lavede den mad jeg gerne ville have, selv om jeg overhoved ikke kunne spise det, da det var færdigt. 

Ligesom de andre skriver, under jeg mig også over hvad han vil gøre, når jeres baby kommer til verden. Der bliver hvert fald ikke mindre ting, som man skal samarbejde og hjælpe hinanden omkring. 

Anmeld

6. februar 2013

KTP86

Ja han er urimelig! Det er en youghurt du har bedt om. Ikke en rejse til paris  Jeg kan ikke se hvad man skal bruge sådan en mand til. Hvis man skal gøre alt selv,hvad er formålet så ved at være sammenboene? Hvis han ikke vil hjælpe når man har det af helvedes til, hvad skal man så med ham? 

Anmeld

6. februar 2013

Krussedulle

Altså, jeg sad også med min 5 mdr gamle baby og kastede op, imens jeg gav ham flaske hver morgen!! MEN, jeg syntes da overhovedet ikke at det var 'okay'

Og har da også haft min mand i ørene og sagt, at det syntes jeg simpelthen er for egoistisk, at han ikke lige kommer og overtager den lille, imens jeg kaster op i en spand!

Og han har efterfølgende taget sig meget sammen på det punkt!

Så tal med ham!

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg synes ikke du er urimelig. 

Jeg havde døgnkvalme i starten af mine graviditet og kastede op hver dag indtil uge 20. Min kæreste gjorde alt for mig. Sprugte mig hvad jeg havde brug for og om han skulle handle noget bestemt ind til mig. Han stod endda og lavede den mad jeg gerne ville have, selv om jeg overhoved ikke kunne spise det, da det var færdigt. 

Ligesom de andre skriver, under jeg mig også over hvad han vil gøre, når jeres baby kommer til verden. Der bliver hvert fald ikke mindre ting, som man skal samarbejde og hjælpe hinanden omkring. 

Jeg er også ved at opgive det hele og føler ligeså godt jeg kan være alene når jeg alligevel skal gå ned og købe alting og gøre alting selv. Jeg magter ham egentlig ikke mere, synes det for dårligt han ikke kan til side sætte sine egne behov overhovedet..

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

Ja han er urimelig! Det er en youghurt du har bedt om. Ikke en rejse til paris  Jeg kan ikke se hvad man skal bruge sådan en mand til. Hvis man skal gøre alt selv,hvad er formålet så ved at være sammenboene? Hvis han ikke vil hjælpe når man har det af helvedes til, hvad skal man så med ham? 

Jeg er også begyndt og overveje at gå fra ham da han så nok også vil lade barnet ligge og græde til jeg feks tog det

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Altså, jeg sad også med min 5 mdr gamle baby og kastede op, imens jeg gav ham flaske hver morgen!! MEN, jeg syntes da overhovedet ikke at det var 'okay'

Og har da også haft min mand i ørene og sagt, at det syntes jeg simpelthen er for egoistisk, at han ikke lige kommer og overtager den lille, imens jeg kaster op i en spand!

Og han har efterfølgende taget sig meget sammen på det punkt!

Så tal med ham!

Har talt med ham og han synes det mig som er dybt urimelig.

Anmeld

6. februar 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Neej har det så fysik skidt at jeg intet kan lave udover bare ligge i sengen..

Hmm synes den er lidt svær faktisk.
Altså jeg synes kun det er rimelig at du klare noget opvask, evt. tøjvask og oprydning - men det er kun fordi, at du jo bare tage det i rap, altså over flere omgange. Du har jo hele dagen hvor de kan tage det stille og roligt i dit tempo.
Din kæreste laver trods alt aftensmaden og han er jo altså på arbejde om dagen. Kan godt forstå, at han måske har brug for at koble af, men måske kan i lave en aftale om at han må sidde ved computeren i 1-2 timer om aftenen?

Jeg synes dog godt han kunne have hentet noget yoghurt til dig - det havde været på sin plads!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.