Er jeg urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er også ved at opgive det hele og føler ligeså godt jeg kan være alene når jeg alligevel skal gå ned og købe alting og gøre alting selv. Jeg magter ham egentlig ikke mere, synes det for dårligt han ikke kan til side sætte sine egne behov overhovedet..

Det kan jeg egentlig godt forstå. Hvor langt er du henne? 

Har du snakket med ham om det? Og om at han bliver nødt til at tage sig lidt sammen, for når babyen kommer er det dens behov frem for alle andres. Måske det ikke helt er gået op for ham hvad det egentlig er der er ved at ske? 

Det lyder hvert fald til at han trænger til en ordentligt los i r**en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Hmm synes den er lidt svær faktisk.
Altså jeg synes kun det er rimelig at du klare noget opvask, evt. tøjvask og oprydning - men det er kun fordi, at du jo bare tage det i rap, altså over flere omgange. Du har jo hele dagen hvor de kan tage det stille og roligt i dit tempo.
Din kæreste laver trods alt aftensmaden og han er jo altså på arbejde om dagen. Kan godt forstå, at han måske har brug for at koble af, men måske kan i lave en aftale om at han må sidde ved computeren i 1-2 timer om aftenen?

Jeg synes dog godt han kunne have hentet noget yoghurt til dig - det havde været på sin plads!

Han sidder foran den skide computer fra han kommer hjem til han skal lave aftensmad og når han er færdig sætter han sig foran den igen. Og hans arbejde er slet ikke særlig hårdt når han kan sidde og sms hele tiden

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kan jeg egentlig godt forstå. Hvor langt er du henne? 

Har du snakket med ham om det? Og om at han bliver nødt til at tage sig lidt sammen, for når babyen kommer er det dens behov frem for alle andres. Måske det ikke helt er gået op for ham hvad det egentlig er der er ved at ske? 

Det lyder hvert fald til at han trænger til en ordentligt los i r**en

Er 7 uger henne. Og ja har prøvet og snakke med ham. Men han synes jo bare jeg er urimelig

Anmeld

6. februar 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Han sidder foran den skide computer fra han kommer hjem til han skal lave aftensmad og når han er færdig sætter han sig foran den igen. Og hans arbejde er slet ikke særlig hårdt når han kan sidde og sms hele tiden

Du behøver som ikke at "hæve" teksten/stemmen overfor mig. Jeg kan som godt forstå det - havde sammen problem med min mand. Han synes også det var meget sjovt at sidde ved computeren hele dagen/aftenen, hvor jeg til sidst måtte give ham et spark i røven.
Det er også derfor jeg spurgte om det evt. var muligt at I lavede en aftale om at han måske kun sad 1-2 timer?
Hvis ikke det hjælper - så må du jo stille ham et ultimatum. Dig/baby eller computeren.

Anmeld

6. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Er 7 uger henne. Og ja har prøvet og snakke med ham. Men han synes jo bare jeg er urimelig

Hmm det er træls for dig. Jeg synes det er svært at sige hvad du skal gøre... Det er jo også dig, som bestemmer det, men altså. 

Det er jo bare mega svært hvis han ikke gider lytte til dig. Det er jo et fælles projekt i har gang i, så må man også hjælpe hinanden. 

Anmeld

6. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Har talt med ham og han synes det mig som er dybt urimelig.

Okay, men det er du nu ikke

Jeg er faktisk rigtig træt af folk der spiller "graviditet er ikke en sygdom"'s kortet!!

Nej? Men hvor fedt er det at man kaster op, så snart man rører en muskel?!
Jeg har været SÅ dårlig i mine graviditeter at jeg blev indlagt pga dehydrering! Tabte 7 kg på 4 dage! Og så er der bare ikke overskud til noget som helst!

Du må fortælle ham at det er vigtig at I hjælpes ad, hvis I skal have en fremtid sammen som familie, for det tærer virkelig på følelserne og psyken at blive forældre!

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Du behøver som ikke at "hæve" teksten/stemmen overfor mig. Jeg kan som godt forstå det - havde sammen problem med min mand. Han synes også det var meget sjovt at sidde ved computeren hele dagen/aftenen, hvor jeg til sidst måtte give ham et spark i røven.
Det er også derfor jeg spurgte om det evt. var muligt at I lavede en aftale om at han måske kun sad 1-2 timer?
Hvis ikke det hjælper - så må du jo stille ham et ultimatum. Dig/baby eller computeren.

Det gøre jeg skam heller ikke. Men mener virkelig den skide computer den er så vigtig for ham.
Har prøvet alt og det hjælper virkelig ikke.. Han er utrolig egoistisk

Anmeld

6. februar 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Det gøre jeg skam heller ikke. Men mener virkelig den skide computer den er så vigtig for ham.
Har prøvet alt og det hjælper virkelig ikke.. Han er utrolig egoistisk

Jamen så er den ikke længere. Du må stile ham et ultimatum.
Så må han da forstå det.

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Okay, men det er du nu ikke

Jeg er faktisk rigtig træt af folk der spiller "graviditet er ikke en sygdom"'s kortet!!

Nej? Men hvor fedt er det at man kaster op, så snart man rører en muskel?!
Jeg har været SÅ dårlig i mine graviditeter at jeg blev indlagt pga dehydrering! Tabte 7 kg på 4 dage! Og så er der bare ikke overskud til noget som helst!

Du må fortælle ham at det er vigtig at I hjælpes ad, hvis I skal have en fremtid sammen som familie, for det tærer virkelig på følelserne og psyken at blive forældre!

Han tror også bare jeg kan lige gøre rent rydde op og vaske op. Ja det gjorde jeg også gerne hvis det ikke var fordi jeg er så dårlig.
Synes allerede det har taget meget på følelserne af jeg ikke rigtig gider mere og føler jeg ligeså godt kan være alene

Anmeld

6. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hmm det er træls for dig. Jeg synes det er svært at sige hvad du skal gøre... Det er jo også dig, som bestemmer det, men altså. 

Det er jo bare mega svært hvis han ikke gider lytte til dig. Det er jo et fælles projekt i har gang i, så må man også hjælpe hinanden. 

Det meget svært og tror ikke det ændre sig. Så har det bare som om jeg ligeså godt kan være alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.