Hvor sover jeres syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

L&V

Isabella_mor skriver:

Villads kommer som regel ind og ligge inde i vores seng. for tryghed, for jeg kan selv huske hvor ensomt det var at ligge syg inde på sit eget værelse. så var det mere trygt og godt at ligge sammen med mor og far... så det gør han.. 

og så får han lov til at ligge hele dagen i sofaen og se tegnefilm alt det han vil... hvis han selvfølgelig vil lege så gør han det, men han plejer at være så sløj når han får feber, så kan han lige overkomme at spise og drikke lidt... 

og så når han er ved at blive rask igen så kommer han ind i sin seng og sover lur.. 

Hun gad ikke engang se tegnefilm så vi lagde bare inde i vores seng hele dagen igår.. Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Nemmerlig

Anmeld

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Benjamin sover hos mor og far! Men det er jo ikke noget nyt hehe

Anmeld

1. februar 2013

4xGreve

Månsson skriver:

Så er der jo ikke så meget dikke dar der

hehe nej det er der nemlig ikke... men hvis mine børn ikke sov inde ved os så vil jeg helt sikkert tag dem ind til mig når de var syge i tilfælde af opkast, hoste mm.

men det er jo forskelligt fra barn til barn og familie til familie hvad der vil funger bedst og være det mest rigtige!?

Anmeld

1. februar 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin sover hos mor og far! Men det er jo ikke noget nyt hehe

He he puttegris I aften smidder vi far i gæsteværelset også tager vi dobbelt sengen som jo så har fået nyt sengetøj på 4gange idag . Får virkelig testet vaskemaskinen

Anmeld

1. februar 2013

K&S

Månsson skriver:

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Anton sover for det meste på hans eget værelse ved sygdom, han har meget svært ved at finde ro i vores seng, da han altid har sovet i egen vugge/seng  men det sker engang i mellem (ved meget høj feber) at han har brug for trygheden i mor og der sover han mellem os - eller far flytter ind i stuen, så vi 2 bare han hygge i sengen  

Anmeld

1. februar 2013

L&V

K&S skriver:

Anton sover for det meste på hans eget værelse ved sygdom, han har meget svært ved at finde ro i vores seng, da han altid har sovet i egen vugge/seng  men det sker engang i mellem (ved meget høj feber) at han har brug for trygheden i mor og der sover han mellem os - eller far flytter ind i stuen, så vi 2 bare han hygge i sengen  

He he det er så os det det Er endt men idag.. Prøvede det der med at sove sammen alle tre men det fungerede ikke rigtigt så i nat ryger manden på gæsteværelset

Anmeld

1. februar 2013

K&S

Månsson skriver:

He he det er så os det det Er endt men idag.. Prøvede det der med at sove sammen alle tre men det fungerede ikke rigtigt så i nat ryger manden på gæsteværelset

Vi plejer så at lægge tæpper eller nogle puder under lagnet/topmadrassen, så jeg ikke behøver bekymre mig, om hvorvidt han kan rulle ud af sengen

Anmeld

1. februar 2013

L&V

K&S skriver:

Vi plejer så at lægge tæpper eller nogle puder under lagnet/topmadrassen, så jeg ikke behøver bekymre mig, om hvorvidt han kan rulle ud af sengen

Hun ligger sig af en eller anden grund helt oppe ved hovedegæret så det er der ingen fare for

Anmeld

1. februar 2013

K&S

Månsson skriver:

Hun ligger sig af en eller anden grund helt oppe ved hovedegæret så det er der ingen fare for

håber I får en god nats søvn...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.