Hvor sover jeres syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Kakao

Månsson skriver:

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Hvis hun er meget syg (har feber eller kaster op), så ligger en af os på en madras inde på hendes værelse.

Men nu er vores soveværelse så også et stykke fra hendes værelse, så jeg tør ikke at lade hende ligge alene når hun er syg. Vi putter hende aldrig i vores seng, da hverken hun eller vi andre får sovet på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Mariajny

i deres egne senge. og er det opkast, høj feber osv ligger jeg på sofaen, snupper en madres ned ved siden af, og putter det syge barn der.

Anmeld

31. januar 2013

serinasmor

Månsson skriver:

Ja det vil jeg prøve.. Nej syntes ski den er svær.. Sætter babyalarmen ved hende så går jeg ikke glip af noget

det lyder som en god plan

god bedring

Anmeld

31. januar 2013

L&V

B&J skriver:

DDe

tro mig jeg har det heller ikke altid godt men jeg ved han sover bedre og bliver hurtiger rask når han får sovet også må jeg bide den pyller mor i tungen såå jeg ikke er pyller

Det er jo det og søvn skal det til hvis de skal blive raske

Anmeld

31. januar 2013

L&V

Kakao skriver:

Hvis hun er meget syg (har feber eller kaster op), så ligger en af os på en madras inde på hendes værelse.

Men nu er vores soveværelse så også et stykke fra hendes værelse, så jeg tør ikke at lade hende ligge alene når hun er syg. Vi putter hende aldrig i vores seng, da hverken hun eller vi andre får sovet på den måde.

Ja oki.. Vores væge er så skide tynde også prøver jeg med babyalarmen ved hendes side og ser om det kan gi mig ro. Hun faldet i søvn med det samme

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Lidt forskelligt. Nogle gange hos mig, andre gange i sin egen seng

Anmeld

31. januar 2013

L&V

Mariajny skriver:

i deres egne senge. og er det opkast, høj feber osv ligger jeg på sofaen, snupper en madres ned ved siden af, og putter det syge barn der.

Hvor store er dine børn.. Overvejede nemlig os en madress til hende ved siden af min seng men tænker bare at hun ruller af og ende under sengen

Anmeld

31. januar 2013

L&V

serinasmor skriver:

det lyder som en god plan

god bedring

Det er i hvert fald et forsøg.. Tak

Anmeld

31. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Lidt forskelligt. Nogle gange hos mig, andre gange i sin egen seng

Tak for svar

Anmeld

31. januar 2013

Mussen2

Langt de fleste gange i egen seng. Jeg lægger evt . På en foldemadras ved siden af. God bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.