Hvor sover jeres syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

L&V

B&J skriver:

selv om daniel er meget syg sover han på sit værelse ellers ved jeg han ikke vil sove og han får mest ro til at sove på sit værelse så det er bedst for ham <3

Er du ikke bange for der sker noget.. Laura sover nemlig os bedst i sin egen seng er bare bange for om der sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

L&V

Frk. Himmelblå skriver:

ÅÅ

Altid lige midt i dobbeltsengen.

Åh det er os en dejlig ting

Anmeld

31. januar 2013

serinasmor

Månsson skriver:

Jamen det er rigtigt... Hun har bare ikke været syg før ud over ved vaccinationer så er helt ved siden af mig selv.. Normalt når hun er frisk er hun en uro at sove med og vågner så nemt og hun har jo brug for sin søvn.. Hmm bum bum

hmmm ... put i egen seng først og tag hende ind hvis i skal rende for mange gange ... det er jo ikke til at vide før man står i det

Anmeld

31. januar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Månsson skriver:

Feberspjæt hvad er det?

Forstadiet til feberkramper :-( Det var SÅ grimt - troede seriøst vi skulle miste hende ! Men det er ikke farligt - bare meget ubehageligt at se sit barn sådan !

Anmeld

31. januar 2013

B&J

Månsson skriver:

Er du ikke bange for der sker noget.. Laura sover nemlig os bedst i sin egen seng er bare bange for om der sker noget

nej for jeg ved daniel giver lyd og vi sover med ørne åben de dage og det mindste ja så er vi der... og vi ligger lige inde ved siden af så jeg vi kan høre ham også hvis han bliver urolig

Anmeld

31. januar 2013

L&V

serinasmor skriver:

hmmm ... put i egen seng først og tag hende ind hvis i skal rende for mange gange ... det er jo ikke til at vide før man står i det

Ja det vil jeg prøve.. Nej syntes ski den er svær.. Sætter babyalarmen ved hende så går jeg ikke glip af noget

Anmeld

31. januar 2013

L&V

MKBP skriver:

Forstadiet til feberkramper :-( Det var SÅ grimt - troede seriøst vi skulle miste hende ! Men det er ikke farligt - bare meget ubehageligt at se sit barn sådan !

Arh det vidste jeg ikke der var noget der hed.. Ja det ku jeg sagtens forestille mig.

Anmeld

31. januar 2013

L&V

B&J skriver:

nej for jeg ved daniel giver lyd og vi sover med ørne åben de dage og det mindste ja så er vi der... og vi ligger lige inde ved siden af så jeg vi kan høre ham også hvis han bliver urolig

Det har du selvfølgelig ret i.. Er hvis lidt hotmonel pyller idag

Anmeld

31. januar 2013

Frk. Himmelblå

MKBP skriver:

Ja, det er så ubehageligt.. Og synd for barnet :-(

Anmeld

31. januar 2013

B&J

Månsson skriver:

Det har du selvfølgelig ret i.. Er hvis lidt hotmonel pyller idag

tro mig jeg har det heller ikke altid godt men jeg ved han sover bedre og bliver hurtiger rask når han får sovet også må jeg bide den pyller mor i tungen såå jeg ikke er pyller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.