Hvor sover jeres syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

4xGreve

Månsson skriver:

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Der hvor de plejer = ved siden af vores seng i deres egen seng eller i vores seng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

B&J

Månsson skriver:

Det er jo det og søvn skal det til hvis de skal blive raske

ja det skal der og rigtigt meget af den helst

Anmeld

31. januar 2013

Mariajny

Månsson skriver:

Hvor store er dine børn.. Overvejede nemlig os en madress til hende ved siden af min seng men tænker bare at hun ruller af og ende under sengen

han er 9.. så har min kæreste 4 på 8,6,5 og 3 sammen venter vi en prinsesse med termin på onsdag

Anmeld

31. januar 2013

Kakao

Månsson skriver:

Ja oki.. Vores væge er så skide tynde også prøver jeg med babyalarmen ved hendes side og ser om det kan gi mig ro. Hun faldet i søvn med det samme

Håber hun sover godt i nat

God bedring med hende

Anmeld

31. januar 2013

Isabella_mor

Villads kommer som regel ind og ligge inde i vores seng. for tryghed, for jeg kan selv huske hvor ensomt det var at ligge syg inde på sit eget værelse. så var det mere trygt og godt at ligge sammen med mor og far... så det gør han.. 

og så får han lov til at ligge hele dagen i sofaen og se tegnefilm alt det han vil... hvis han selvfølgelig vil lege så gør han det, men han plejer at være så sløj når han får feber, så kan han lige overkomme at spise og drikke lidt... 

og så når han er ved at blive rask igen så kommer han ind i sin seng og sover lur.. 

Anmeld

31. januar 2013

bøllen

Månsson skriver:

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Her sover han hos os ( gør han nu altid )

De store har også altid sovet i vores eng ved sygdom. Men det er jo nok forskelligt fra barn til barn.

god bedring

Anmeld

1. februar 2013

L&V

Kakao skriver:

s

Håber hun sover godt i nat

God bedring med hende

Tak.. hun sov en time i sin egen seng også kom hun indtil os og tror hun er den eneste der har sovet

Anmeld

1. februar 2013

L&V

bøllen skriver:

Her sover han hos os ( gør han nu altid )

De store har også altid sovet i vores eng ved sygdom. Men det er jo nok forskelligt fra barn til barn.

god bedring

Tak for svar

Anmeld

1. februar 2013

L&V

4xGreve skriver:

Der hvor de plejer = ved siden af vores seng i deres egen seng eller i vores seng 

Så er der jo ikke så meget dikke dar der

Anmeld

1. februar 2013

L&V

B&J skriver:

Nemmerlu

ja det skal der og rigtigt meget af den helst

Nemmerlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.