Hvor sover jeres syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.255 visninger
52 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

L&V

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Månsson skriver:

Ja som overskriften siger, hvor sover de kære små når de er syge.. Er sådan i tvivl om jeg skal ta hende indtil os så jeg er ved hende eller ligge hende på værelset hvor hun får mest ro(er lige ved siden af soveværelset)

Når Karla er syg, sover jeg med hende ! Som regel ligger hun på sin lille madras, som er "bygget" på vores seng :-) Hun har haft feberspjæt en gang og da er jeg glad for at jeg lå lige ved siden af !!

//Mette

Anmeld

31. januar 2013

serinasmor

hmm .... det kommer an på barnet vil jeg sige og dig ...
Når serina er syg vil hun oftest gerne ligge helt tæt ... så hun sover gerne mellem os ... på den måde får vi også mest ro fordi vi ikke skal rende frem og tilbage hele natten

Anmeld

31. januar 2013

Hvem?

Månsson skriver:

Vores sover bedst i deres egne senge, så der blir de også puttet, når de er syge, hvis de vågner og vi er gået i seng, kommer de som regel ind af sig selv i nattens løb, ellers hører jeg dem, bare de vender sig....

Så i deres egen seng

Anmeld

31. januar 2013

B&J

selv om daniel er meget syg sover han på sit værelse ellers ved jeg han ikke vil sove og han får mest ro til at sove på sit værelse så det er bedst for ham <3

Anmeld

31. januar 2013

Frk. Himmelblå

Månsson skriver:

Altid lige midt i dobbeltsengen.

Anmeld

31. januar 2013

L&V

serinasmor skriver:

hmm .... det kommer an på barnet vil jeg sige og dig ...
Når serina er syg vil hun oftest gerne ligge helt tæt ... så hun sover gerne mellem os ... på den måde får vi også mest ro fordi vi ikke skal rende frem og tilbage hele natten

Jamen det er rigtigt... Hun har bare ikke været syg før ud over ved vaccinationer så er helt ved siden af mig selv.. Normalt når hun er frisk er hun en uro at sove med og vågner så nemt og hun har jo brug for sin søvn.. Hmm bum bum

Anmeld

31. januar 2013

L&V

Hvem? skriver:

Vores sover bedst i deres egne senge, så der blir de også puttet, når de er syge, hvis de vågner og vi er gået i seng, kommer de som regel ind af sig selv i nattens løb, ellers hører jeg dem, bare de vender sig....

Så i deres egen seng

Sådan er det nemlig os normalt her.. Er bare så bange for feberkrampe eller lignende

Anmeld

31. januar 2013

L&V

MKBP skriver:

Når Karla er syg, sover jeg med hende ! Som regel ligger hun på sin lille madras, som er "bygget" på vores seng :-) Hun har haft feberspjæt en gang og da er jeg glad for at jeg lå lige ved siden af !!

//Mette

Feberspjæt hvad er det?

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

Hvis det er opkast, sover hun mellem os. Ellers sover hun i sin egen seng for der er ingen af os der får sovet hvis vi ligger sammen. Så tjekker vi hende jævnligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.