Dyr post....frisør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

AstridM

Vi bruger ca 1000 kr om året på vores hår. Det er gået helt vildt for sig og jeg er klippet 2 gange på det sidste år.

Den ældste er 2½ og er klippet en gang hos en prof, og ellers af mig.
Manden giver 150 kr hver 3 mdr ca.

I en lille by hvor folk har salon i deres udstue er det ikke så dyrt men hun er god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Jeg får også lyse striber ind imellem....
Men altså 500kr at betale for at klippe os fire...men nu aner jeg heller ikke hvad det koster i det virkelig liv-smiler- synes bare jeg bruger ret mange penge på det..'Knus Eva..

Og tænk jeg synes det er billigt...Jeg betaler 385kr. kun for klip af mit!!!

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Jeg var til frisør i onsdags - Klip + farve i pagehår = 1000kr. Det er dyrt, men kender mange der gir mere. Jeg er nu super tilfreds med min frisør - er ret krævende så derfor betaler jeg gerne det det nu koster for at jeg er tilfreds!

Anmeld

19. juni 2009

JJ74

Jeg ÆÆÆÆÆlsker min frisør
Bruger ca. 600,- hver 3. måned for klip, men farver det for det meste selv, så der sparer jeg en del (nu er jeg gravid, så farvningen må nok på hylden)
Jeg synes det er top luksus at være til frisør. Får vasket hår mens jeg sidder i massagestol og derefter en lækker latte og de nyeste blade mens han den næste time ordner mit hår.
Synes ærlig talt ikke det er så dyrt... 200,- om måneden for at have lækkert velplejet hår... og som jeg skal "have på" hver dag. Bruger snilt  200,- om måneden på andre tåbelige unødvendige ting.

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

wamse skriver:

Det er ihvertfald den post min mand hader aller mest Jeg bruger ca 1000 hver 3 måned på klip og farve for mig, hver 2. måned bliver både Lærke og Michael klippet til 360,-
Min mand synes bare jeg bruger sindsyg mange penge på det, men det er langt mindre end hvad han ryger for HVER måned, så jeg går glad til frisør uden kvaler

HA! Ja så fik han den - Dét synes jeg er fair sagt

Anmeld

19. juni 2009

Klitgaard

Har en rigtig god veninde der er frisør,og hun klipper os alle 5 helt gratis,hun nægter simpelhen at modtage penge fra os.

Anmeld

21. juni 2009

Samus1983

JJ74 skriver:

Jeg ÆÆÆÆÆlsker min frisør
Bruger ca. 600,- hver 3. måned for klip, men farver det for det meste selv, så der sparer jeg en del (nu er jeg gravid, så farvningen må nok på hylden)
Jeg synes det er top luksus at være til frisør. Får vasket hår mens jeg sidder i massagestol og derefter en lækker latte og de nyeste blade mens han den næste time ordner mit hår.
Synes ærlig talt ikke det er så dyrt... 200,- om måneden for at have lækkert velplejet hår... og som jeg skal "have på" hver dag. Bruger snilt  200,- om måneden på andre tåbelige unødvendige ting.

Hejsa

Jeg arbejder selv som frisør til daglig og bed lige fat i det du skrev ,med at du fik massage i massagestolen, når du var hos din frisør.

Vi har osse massagestole i salonen og blev frarådet af forhandlerne, til at tænde stolene  for massage, hvis kunden er gravid eller har en alvolig rygskade .. Kan desværre ikke lige huske grundene til det ,på stående fod.

Ved ikke om du kan bruge det til noget.. men nu ved du det...

knus mira

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.