Dyr post....frisør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Plysbjørnen

Eva skriver:

Andre end mig der bruger ret så mange penge på frisør?
Jeg bliver selv kun klippet hver anden eller tredje gang drengene bliver, men drengene bliver klippet hver 5 uge.
Synes godt nok det er små dyrt også selvom jeg bliver klippet hjemme og orange...men kan jo godt lide at drengene ser pæne ud med en frisure og ikke bare som små rødder med maskinklip...
Hvad med Jer....?? hvor tit må I punge  ud...
Knus Eva..der lige har brugt 500kr!! på klipning...

aldrig... Det er ca 1½ år siden jeg blev klippet sidst... manden bliver maskinklippet, og datteren er blevet klippet 1 gang og det var med maskine, for at vi kunne hendes hår nogen lunde ensartet, og komme af med det sidste arp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

ekzunz

Jeg vil da gerne møde din frisør Eva!! Her i byen (lille flække) koster drengene på 13,14 og 16 år Kr. 295 pr. stk!!!! Så er der Lukas og Klara - dem får jeg vist til ca. 200 pr. stk. Per koster også 295......så gæt lige hvor tit det er min tur til at bruge 1200-1300 kr. på klip og stiber.

Og for det ikke skal være løgn så sælger de også børnetøj hos vores frisør.....det er bare for dyrt!!!!

Anmeld

18. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Andre end mig der bruger ret så mange penge på frisør?
Jeg bliver selv kun klippet hver anden eller tredje gang drengene bliver, men drengene bliver klippet hver 5 uge.
Synes godt nok det er små dyrt også selvom jeg bliver klippet hjemme og orange...men kan jo godt lide at drengene ser pæne ud med en frisure og ikke bare som små rødder med maskinklip...
Hvad med Jer....?? hvor tit må I punge  ud...
Knus Eva..der lige har brugt 500kr!! på klipning...

hmm jamen mit hår koster ca. 14.000 kr. om året og det er ekskl. shampoo, balsam og diverse plejeprodukter

Så kan I jo selv gætte jer til hvorfor

Anmeld

18. juni 2009

Smukkert

Puh ha.. På mig selv har jeg brugt utrolig mange penge på frisør.
Fx. ekstension: omkring 4000kr. Holdte en uge første gang, anden gang en måned.

Sidst jeg var til frisør fik jeg lyse striber, en klipning og 1 shampoo og 1 hårkur med.. Det kostede 1700kr.. Det er mega sindssygt. På bonnen stod der også at jeg havde fået hårkur i, da hun havde skyllet farven ud.. Hvad tror i det koster?!? 180kr!! For én hårkur i håret i 5-10 min... Men jeg tog den bare på beløbet og gik min vej. Turde ikke brokke mig. Synes bare godt man liiige kunne informere om hvad det koster sådan noget.

Anmeld

18. juni 2009

LotteGabriella

Mælkebøttebarn skriver:

Puh ha.. På mig selv har jeg brugt utrolig mange penge på frisør.
Fx. ekstension: omkring 4000kr. Holdte en uge første gang, anden gang en måned.

Sidst jeg var til frisør fik jeg lyse striber, en klipning og 1 shampoo og 1 hårkur med.. Det kostede 1700kr.. Det er mega sindssygt. På bonnen stod der også at jeg havde fået hårkur i, da hun havde skyllet farven ud.. Hvad tror i det koster?!? 180kr!! For én hårkur i håret i 5-10 min... Men jeg tog den bare på beløbet og gik min vej. Turde ikke brokke mig. Synes bare godt man liiige kunne informere om hvad det koster sådan noget.

det lyder som nogle ret dårlige extensions så Hvordan fik du det lavet?

Anmeld

18. juni 2009

Smukkert

LotteGabriella skriver:

det lyder som nogle ret dårlige extensions så Hvordan fik du det lavet?

Første gang med de der limninger.. Er det cold fusion de kalder det??
Der blev limininger bare så bløde og ja, så pillede jeg hele lortet ud uden hjælpemidler.

Anden gang var det med tape, men der havde frisøren sat for meget af mit eget hår imellem tape-lagene, så det var utrolig ubehageligt at have i. Kunne ikke sætte håret eller redde det ordentligt.
Så det pillede jeg selv ud med noget alkohol.

Har godt nok været ved mange frisører i mit liv.. Rigtig mange dårlige.
Når jeg har haft ekstensions i har de været totalt ringe til at klippe det til. Det sker tit at jeg går til frisør 2 gange fordi den første frisør bare ikke kunne gøre det ordentligt..

Anmeld

18. juni 2009

LotteGabriella

Mælkebøttebarn skriver:

Første gang med de der limninger.. Er det cold fusion de kalder det??
Der blev limininger bare så bløde og ja, så pillede jeg hele lortet ud uden hjælpemidler.

Anden gang var det med tape, men der havde frisøren sat for meget af mit eget hår imellem tape-lagene, så det var utrolig ubehageligt at have i. Kunne ikke sætte håret eller redde det ordentligt.
Så det pillede jeg selv ud med noget alkohol.

Har godt nok været ved mange frisører i mit liv.. Rigtig mange dårlige.
Når jeg har haft ekstensions i har de været totalt ringe til at klippe det til. Det sker tit at jeg går til frisør 2 gange fordi den første frisør bare ikke kunne gøre det ordentligt..

Jeg har selv extensions (påsyet 6 baner hår fordelt på 2 flettekanter) fra Salon Djarling i København og ta'r derover hver gang jeg skal ha' ordnet hår...har haft dem i 5 års tid efterhånden og har været MEGET tilfreds Får nyt hår ca. hver halve år og får det rykket op hver anden måned

Anmeld

18. juni 2009

Smukkert

LotteGabriella skriver:

Jeg har selv extensions (påsyet 6 baner hår fordelt på 2 flettekanter) fra Salon Djarling i København og ta'r derover hver gang jeg skal ha' ordnet hår...har haft dem i 5 års tid efterhånden og har været MEGET tilfreds Får nyt hår ca. hver halve år og får det rykket op hver anden måned

Jeg tror også det er bedre, når det er syet på ..

Jeg har så clipinz i alle mulige farver jeg kan bruge, hvis jeg trænger til det... Men er kørt lidt træt af alt det besvær.. Glæææder mig til mit hår selv bliver langt igen.. Det går bare for langsomt

Anmeld

18. juni 2009

Mum33

Hvis man har langt hår kan jeg anbefale frisørskolen. De gør det godt og billigt, og der er uddannede frisører der går rundt. Farvning er også super billigt.

Anmeld

18. juni 2009

Jules

Sweet1978 skriver:

Generelt er det dyrt ja, men nu har alle vi piger langt hår så det kan nøjes med at studses ca. hver 3 md. og kæresten bruger trimmer. Ydermere har jeg fundet ud af at der er penge at spare ved lige at køre til en af landsbyerne omkring Randers og blive klippet der, de er meget billegere end frisørene her i midtbyen, så sparer mere end jeg kører op i benzin.

Prøv salon Gerda på lodsejervej 3 8900

85 kr for klip.

400 kr for klip og farv

Jeg er blevet klippet der mange gange og er kun tilfreds...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.