Dyr post....frisør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Christinahr

Vi bruger ikke så mange penge - vi har også en orange frisør. Aia bliver klippet hver 3-4-5 mdr anhængig af hvordan det lige passer at hun er hjemme når frisøren kommer. Hun har langt hår - også pandehår, det spare en del

Kæresten bliver klippet ca hver 5-6 uge og jeg bliver klippet hver 3-4 mdr - dog får jeg farvet bunden hver 5-6 uge afhænig af udgroninger, men synes ikke det galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

BinaMor

jeg blir klippet ca. hver 6-12 måned. det koster 280 kr...

Anmeld

18. juni 2009

Hunhesten

Uh kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt penge på en frisør, men der går lang tid imellem.

Kæresten klipper jeg selv ca. en gang om måneden.
Mit eget hår klipper jeg spidser på ca. hver anden måned (fordelen ved at være langhåret). Når håret så virkelig trænger, ja så tumler jeg da til en frisør og får klippet det godt op, men det er godt nok sjældent.

Anmeld

18. juni 2009

Rasmine

Jeg bruger mellem 500-1000 hver måned på frisør.
Klipper dog selv Razz, hvis lokker lige røg igår.
Fremover vil jeg også selv klippe Milles spidser, hun h1r jo langt hår, så hvor svært kan det være?
NÆGTER at give 190.- for en studsning som tager 10 min!

Anmeld

18. juni 2009

A.

åh ja det er ikke kun dig når jeg skal farve hår koster det lige 1100kr og mine hår vokser rigtigt hurtig..men blev lige klippet for par uger sent til lige 400kr ja det er bare dyrt

Anmeld

18. juni 2009

Henriette72

Eva skriver:

Andre end mig der bruger ret så mange penge på frisør?
Jeg bliver selv kun klippet hver anden eller tredje gang drengene bliver, men drengene bliver klippet hver 5 uge.
Synes godt nok det er små dyrt også selvom jeg bliver klippet hjemme og orange...men kan jo godt lide at drengene ser pæne ud med en frisure og ikke bare som små rødder med maskinklip...
Hvad med Jer....?? hvor tit må I punge  ud...
Knus Eva..der lige har brugt 500kr!! på klipning...

500,- for at 4 bliver klippet? Det synes jeg bestemt ikk er dyrt.

Hjemme hos os bliver jeg vel klippet 2. mdr. og det koster 250,- (spidser)Selma bliver klippet samtidig og det koster 150,- og min mand klipper sig selv med trimmeren.

En gang i mellem bliver mit hår farvet, men det gør min mand for mig (er uddannet frisør) Så det bliver vel 100,- 150,- alt efter hvilken farve jeg vælget

Anmeld

18. juni 2009

oo

herhjemme er det mig der klipper med en køkkensaks på badeværelset - og det gælder både mit lange hår og pandehår og Sørens fisterhård og fuldskæg

Anmeld

18. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg betaler ikke en dyt, for jeg gør det selv

Anmeld

18. juni 2009

Tina2

Jeg har lysnet mit hår i 16 år med hjemmefarve og har altid haft det lækreste sunde hår.....

Efter amning her sidst var det rigtig træls og tyndt, så var hos frisøren og få det mørkt.... Det gad jeg dog kun ½ år, så fik jeg nok af det... Har det bare bedst med lyst....

Har så ved frisøren fået striber i nogle gange og nu er mit hår bare smadret:-( Så slut med frisør til mig!!!!
Jeg gav omkring 550 kr pr gang for striber og klip og det var endda med rabat fordi min mand kender hende.....

Nu har jeg købt hjemmefarve igen, så når der skal striber i igen så hjælper min mand mig, det kan han nemlig godt:-)

Så jeg er ikke af den opfattelse at hjemmefarve er skidt:-) Tværtimod

Ungerne blir klippet hos frisøren her i byen, hun er så god til deres hår, jeg kan ikke ha når de klipper for meget af og det er hun god til ikke at gøre:-)

Jeg giver 150 kr for Filuca og 90 kr for Milas.....

Anmeld

18. juni 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg får også lyse striber ind imellem....
Men altså 500kr at betale for at klippe os fire...men nu aner jeg heller ikke hvad det koster i det virkelig liv-smiler- synes bare jeg bruger ret mange penge på det..'Knus Eva..

Har lige brugt 320 kr. for at gå fra kort håret, til et par cm. kortete.

- ja, det er vanvittigt.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.