Dyr post....frisør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Ayasmor

Jules skriver:

Prøv salon Gerda på lodsejervej 3 8900

85 kr for klip.

400 kr for klip og farv

Jeg er blevet klippet der mange gange og er kun tilfreds...

Tak for tippet.. der smutter jeg lige ned næste gang

- Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Sweet1978

Jules skriver:

Prøv salon Gerda på lodsejervej 3 8900

85 kr for klip.

400 kr for klip og farv

Jeg er blevet klippet der mange gange og er kun tilfreds...

Ja det lyder da godt nok billigt....

Anmeld

18. juni 2009

Jules

Sweet1978 skriver:

Ja det lyder da godt nok billigt....

Ja jeg stod os med åben mund og polypper Hun er en rigtig rar snaksagelig dame ... Hun skulle gerne have vundet en masse priser

Anmeld

18. juni 2009

Jules

Ayasmor skriver:

Tak for tippet.. der smutter jeg lige ned næste gang

- Sara

Det var så lidt

Anmeld

18. juni 2009

LotteGabriella

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg tror også det er bedre, når det er syet på ..

Jeg har så clipinz i alle mulige farver jeg kan bruge, hvis jeg trænger til det... Men er kørt lidt træt af alt det besvær.. Glæææder mig til mit hår selv bliver langt igen.. Det går bare for langsomt

hihi det kan jeg godt forstå...mit er dog mere for fylden end for længden, da jeg har meget tyndt hår det er godt nok blevet bedre efter graviditeten, men slet ikke som det var for bare 10 år siden

Anmeld

18. juni 2009

Mor.sander

Jeg bruger mellem 295 til 495 hver anden måned alt efter om jeg få farve i eller ej.

Anmeld

18. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg bruger ikke særlig mange penge på frisør... til mig selv i hvert fald. Jeg tror snart det er 1 år siden jeg sidst blev klippet Tænker tit at NU skal jeg bare ind og klippes... men synes bare det er så dyrt, og har ikke fundet noget billigt sted her i byen.
Mine børn derimod bliver klippet rimelig tit, især min søn. Hans hår vokser som ukrudt, så skal det være pænt hele tiden, skal det helst klippes en gang om måneden. Det er dog også temmelig dyrt synes jeg, men til gengæld sidder han i en lille bil imens og ser tegnefilm, så jeg giver gerne lidt ekstra for at det bliver en god oplevelse Så kan mor jo altid springe over...

Anmeld

19. juni 2009

sarahb

Altså isaac er lige blevet klippet, han er 7.5 måned det gav vi 195 kr for.. DYRT men det kostede det altså, og jeg ville ikke riskikere noget med hjemme klip, så det pungede jeg ud..
For mig bare at blive klippet koster det 495. Men jeg går heller ikk på kompromis, da jeg har unikt hår som frisørene siger.. TYKT KRAFTIGT hår som det sjældent ser og så langt ned til lænden.. Jeg skal ikke til en frisør der ikk aner hva de laver, for så at mishandle mit hår..
Skal faktisk til frisør her ved den 1 og der regner jeg med at slippe 1500 - 2000 for klip og lyse striber. Synes godt nok det er pebret!!

Anmeld

19. juni 2009

Sesse89

Jeg bliver ca klippet hver tredje månede og giver omkring 150-180kr for det.

Farver det dog for det meste selv.

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi bruger næsten aldrig penge på frisør. Har logger, der vokser som de har lyst til. os alle 3, stort set.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.