Dyr post....frisør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.334 visninger
46 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Honningblomst

Andre end mig der bruger ret så mange penge på frisør?
Jeg bliver selv kun klippet hver anden eller tredje gang drengene bliver, men drengene bliver klippet hver 5 uge.
Synes godt nok det er små dyrt også selvom jeg bliver klippet hjemme og orange...men kan jo godt lide at drengene ser pæne ud med en frisure og ikke bare som små rødder med maskinklip...
Hvad med Jer....?? hvor tit må I punge  ud...
Knus Eva..der lige har brugt 500kr!! på klipning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Ni-ko-li-ne

vi får også ordnet hår "Orange"... men da det indtil videre kun er jeg og Martin så er det ikke særlig dyrt... men hvem ved..... vi vil jeg jo til at farve igen... og så løber det lidt op igen jo...

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

vi får også ordnet hår "Orange"... men da det indtil videre kun er jeg og Martin så er det ikke særlig dyrt... men hvem ved..... vi vil jeg jo til at farve igen... og så løber det lidt op igen jo...

Jeg får også lyse striber ind imellem....
Men altså 500kr at betale for at klippe os fire...men nu aner jeg heller ikke hvad det koster i det virkelig liv-smiler- synes bare jeg bruger ret mange penge på det..'Knus Eva..

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

Frisør: "Så kan du også komme ud og nyde det gode vejr"

Mig: "Naej.. jeg skal vist bare direkte hjem!"
(Du har jo lavet skaktern i håret på mig og ikke lavet striber helt ned i hovedbunden - Desuden har du klippet mit hår alt for kort, selvom jeg sagde at jeg havde mega mange krøller når det bliver vådt og det kan jeg så bøde for når jeg går ud det fugtige sommervejr lige om lidt)

Frisør: "Nå okay, det var da en skam - Det er ellers rigtig pænt til dig"

Mig:" MMhhmm.. Hvor meget blev det?"

Frisør: "1250 kr. Ja, du havde altså lidt tykkere hår end jeg havde regnet med så det blev ikke helt de 900 som jeg først sagde"

Behøver jeg at sige at jeg ALDRIG nogensinde vil gå til frisør ever igen??!
Nu har jeg fundet min helt egen hårslave der gør det hele for en 300´mand!
Jeg tror jeg elsker

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Frisør: "Så kan du også komme ud og nyde det gode vejr"

Mig: "Naej.. jeg skal vist bare direkte hjem!"
(Du har jo lavet skaktern i håret på mig og ikke lavet striber helt ned i hovedbunden - Desuden har du klippet mit hår alt for kort, selvom jeg sagde at jeg havde mega mange krøller når det bliver vådt og det kan jeg så bøde for når jeg går ud det fugtige sommervejr lige om lidt)

Frisør: "Nå okay, det var da en skam - Det er ellers rigtig pænt til dig"

Mig:" MMhhmm.. Hvor meget blev det?"

Frisør: "1250 kr. Ja, du havde altså lidt tykkere hår end jeg havde regnet med så det blev ikke helt de 900 som jeg først sagde"

Behøver jeg at sige at jeg ALDRIG nogensinde vil gå til frisør ever igen??!
Nu har jeg fundet min helt egen hårslave der gør det hele for en 300´mand!
Jeg tror jeg elsker

EJJJJ!!!!! sikek en møg oplevelse...godt du har fundet et alternativ...
Men de tjener da vidst også hvad de skal, de frisører..smiler

Anmeld

18. juni 2009

Kaufie

Det er ikke frisør-posten, der vælter vores budget:

Jeg selv er der ca hver 3 md - jep - der går meget lang tid imellem - men ser også ud derefter.... 320 kostede det sidst

Min mand går hos en maskin-klip- nede på hjørnet ca hver 2 md - og giver 100

William er en rod med maskinklip

Anmeld

18. juni 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Jeg bliver selv kun klippet hver anden eller tredje gang drengene bliver, men drengene bliver klippet hver 5 uge.
Synes godt nok det er små dyrt også selvom jeg bliver klippet hjemme og orange...men kan jo godt lide at drengene ser pæne ud med en frisure og ikke bare som små rødder med maskinklip...

jeg gir ca 1200 for klip og striber hver 3. måned

Anmeld

18. juni 2009

lonemus

Eva skriver:

Her bruger vi ikke så mange penge på det mere!!

MIn mand klipper jeg selv - meget nemt med trimmeren
Min søn klipper jeg også med trimmeren, men han skal osse snart til at komme til frisøren
Min datter går til frisøren, bliver klippet hver 5-6 uge, men det er kun pandehår hver 2. gang.
Jeg selv bliver klippet ca. hver 3. måned - vil have lidt længere hår igen

Så nej, syntes ikke det er så dyrt. Jeg farver heller aldrig hår her om sommeren, for der gør solen mit hår to-farvet

Lone - som osse klipper hendes far

Anmeld

18. juni 2009

Sweet1978

Generelt er det dyrt ja, men nu har alle vi piger langt hår så det kan nøjes med at studses ca. hver 3 md. og kæresten bruger trimmer. Ydermere har jeg fundet ud af at der er penge at spare ved lige at køre til en af landsbyerne omkring Randers og blive klippet der, de er meget billegere end frisørene her i midtbyen, så sparer mere end jeg kører op i benzin.

Anmeld

18. juni 2009

wamse

Det er ihvertfald den post min mand hader aller mest Jeg bruger ca 1000 hver 3 måned på klip og farve for mig, hver 2. måned bliver både Lærke og Michael klippet til 360,-
Min mand synes bare jeg bruger sindsyg mange penge på det, men det er langt mindre end hvad han ryger for HVER måned, så jeg går glad til frisør uden kvaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.