Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

landskronagade

Jeg er stadig gravid i uge 39 og har ikke fået et eneste strækmærke.

Hver dag har jeg smurt udsatte steder med Weleda's Lavender Relaxing Oil. Jeg kunne forestille mig at det ville være det samme at smøre med mandelolie. Samtidig tager jeg et dagligt tilskud af Ultra Omega 3-6-9-olie.

Man kan jo ikke være sikker på om det lige er den behandling der har gjort udslaget, men jeg er overbevist!!!
Pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Nanna1985

Jeg fik masser af strækmærker pga af alt det vand jeg fik i kroppen.. Jeg har ellers smurt med med Matas mavecrem hverdag, men jeg fik dem alligevel  Har os en lille hænge vom, som ikk vil væk, uanset hvor meget jeg så træner og laver mave bøjningeren  

Tabte dog alle 25 kilo jeg tog på under graviditeten, men min krop er så grim at jeg ALDRIG kommer i en bikini igen  Er kun 24 år.. HVOR NITTEN!!

Anmeld

18. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Ok..tænkte bare du var en 85 i bh, så har du også kroppen til at bære dem, hvis du forstår-smiler-
Mine blev først flade efter 3 graviditet og efterfølgende vægttab...
Det jeg var træt af var jeg ikke kunne købe alle de billige bher som kun lige dækkede halvdelen osv....og ikke mindst gå uden bh...men har nu altid været glad for min barm..den var jo en del af mig-smiler. Altså da den kunne kaldes en barm-griner
Knus Eva..

LOL jaja jeg glæder mig sgu heller ikke til den dag de bliver kaldt for "et par sokker med en femmer i" Men når den dag kommer og jeg ikke skal ha' flere børn, ja så bliver de sgu lavet da

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

LOL jaja jeg glæder mig sgu heller ikke til den dag de bliver kaldt for "et par sokker med en femmer i" Men når den dag kommer og jeg ikke skal ha' flere børn, ja så bliver de sgu lavet da

HVIS de bliver sådan...det man skal passe på er at tage på og tabe sig...det smadrer virkelig babser...smiler-
Min mor har stadig flotte bryster...så jeg har nok bare slev ødelagt mine ved vægttab...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.