Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

LOL er sluppet for både åreknudder og hæmorider....hængepatterne kan jeg sgu ikke løbe fra....de er da heldigvis fyldige, og en 85E ville nok også se ret voldsomme ud som strutpatter

Hæhæ...men brysterne er jo et af de steder man taber sig en del...passer det at jeg læste du gerne ville af med et par kilo??
Men altså...jeg havde kæmpe bryster der bare sad...ENGANG..
Nu har jeg e-skåle der kan bestå blyants testen...før kunne de ikke bestå penalhus testen-griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Uha ja hvis man tør...  Er lidt en piv skid..

Tror allerede nu, at jeg dør under fødslen...  Og er ikke engang gravid endnu.. tihi

Bare vent...det hele falder på plads efter 9 måneders graviditet....så er man pludselig klar til hvad som helst for at få barnet ud-smiler

Anmeld

17. juni 2009

Bom

Eva: Er det da SÅ slemt med din mave??
Er lidt nysgerrig..

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Eva: Er det da SÅ slemt med din mave??
Er lidt nysgerrig..

For mig er det slemt og slemt nok..det er virkelig træls at det ikke kan trænes væk, så der er ikke andet at gøre en at få det fjernet..
Men nu gør jeg også meget for at holde mig fit...så må det sgu gerne se ordenligt ud...smiler
Jeg har billeder i mit album...koden er: Eva
Knus..der er også før og efter billeder af mine bryster som blev lavet i november.

Anmeld

17. juni 2009

Bom

Eva skriver:

For mig er det slemt og slemt nok..det er virkelig træls at det ikke kan trænes væk, så der er ikke andet at gøre en at få det fjernet..
Men nu gør jeg også meget for at holde mig fit...så må det sgu gerne se ordenligt ud...smiler
Jeg har billeder i mit album...koden er: Eva
Knus..der er også før og efter billeder af mine bryster som blev lavet i november.

Okay kigger lige...

Håber ikke jeg behøver og komme under kniven bagefter, men hvis jeg ikke er tilfreds med min krop bagefter, så kunne det da godt være jeg overvejede det..
Har dog ikke særlig gode oplevelser med "figur" operationer, min veninde fik lavede nye bryster sidste år, og de pejer til syd, nord, øst og vest, sys ikke de er så pæne, men dette kunne jeg jo ikke sige til hende..

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Okay kigger lige...

Håber ikke jeg behøver og komme under kniven bagefter, men hvis jeg ikke er tilfreds med min krop bagefter, så kunne det da godt være jeg overvejede det..
Har dog ikke særlig gode oplevelser med "figur" operationer, min veninde fik lavede nye bryster sidste år, og de pejer til syd, nord, øst og vest, sys ikke de er så pæne, men dette kunne jeg jo ikke sige til hende..

Det er jo heldigvis også de færreste der har behov for en operation..jeg har tabt mig 30 kg for 6 år siden så det ødelagde en del...men altså, jeg har set rigtig mange grimme bryster efter plastikoperationer...men synes faktisk tit det er pæne bryster der bliver fyldt ud som ser rigtig grimme ud...og så er det jo også vigtigt at vælge en kompetent kirurg.
Mine er der så ikke kommet noget i...bare løft.
Knus Eva..

Anmeld

17. juni 2009

Bom

Eva skriver:

Det er jo heldigvis også de færreste der har behov for en operation..jeg har tabt mig 30 kg for 6 år siden så det ødelagde en del...men altså, jeg har set rigtig mange grimme bryster efter plastikoperationer...men synes faktisk tit det er pæne bryster der bliver fyldt ud som ser rigtig grimme ud...og så er det jo også vigtigt at vælge en kompetent kirurg.
Mine er der så ikke kommet noget i...bare løft.
Knus Eva..

Min veninde var ellers på Mølholm, og det skulle vist være et rigtig godt sted... Men...

Hold da op dine bryster er blevet pæne efter operationen, kan godt forstå du sys det er alle pengene vær..

Anmeld

17. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Hæhæ...men brysterne er jo et af de steder man taber sig en del...passer det at jeg læste du gerne ville af med et par kilo??
Men altså...jeg havde kæmpe bryster der bare sad...ENGANG..
Nu har jeg e-skåle der kan bestå blyants testen...før kunne de ikke bestå penalhus testen-griner

sidste gang jeg tabte mig, der tabte jeg ikke noget på brysterne, men fred være med det, så er det godt at jeg har en BRYSTmand Er nu glad for mine bryster, men nu er jeg jo også så heldig, at de ikke er blevet flade, endnu

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Min veninde var ellers på Mølholm, og det skulle vist være et rigtig godt sted... Men...

Hold da op dine bryster er blevet pæne efter operationen, kan godt forstå du sys det er alle pengene vær..

Tak-smiler- ja, de var pengene værd.

Hvor er det synd for din veninde...men er hun selv glad for dem eller??
Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

sidste gang jeg tabte mig, der tabte jeg ikke noget på brysterne, men fred være med det, så er det godt at jeg har en BRYSTmand Er nu glad for mine bryster, men nu er jeg jo også så heldig, at de ikke er blevet flade, endnu

Ok..tænkte bare du var en 85 i bh, så har du også kroppen til at bære dem, hvis du forstår-smiler-
Mine blev først flade efter 3 graviditet og efterfølgende vægttab...
Det jeg var træt af var jeg ikke kunne købe alle de billige bher som kun lige dækkede halvdelen osv....og ikke mindst gå uden bh...men har nu altid været glad for min barm..den var jo en del af mig-smiler. Altså da den kunne kaldes en barm-griner
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.