Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Honningblomst

Hvad det betyder?
Jamen for mit vedkommende minus g-streng - For appelsinhud skal man selvfølgelig heller ikke glemme nu vi taler om det, ingen shorts eller nederdele pga. mormorbenene og ingen BHér uden formet skål og push-up

Jeg er virkelig et fund!!!

Jeg er sikker på du er super lækker-smækker....
Men ja, man må jo fremhæve det man har og skjule alt det andet- men alle kan da gå i g-streng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Ni-ko-li-ne

hey holdt stop... Eva hvordan får du dem fjernet?

Anmeld

17. juni 2009

Bom

Puha elsker min krop som den er nu...  Bliver helt nervøs for om jeg kan li den bagefter, eller om det opvejer med at få et skønt barn???

Anmeld

17. juni 2009

Ox.

Mini-Terp skriver:

Hej tøser....

Jeg har længe tænkt på, er der slet ikke noget man kan gøre for at undgå strækmærker når man bliver gravid???

Mange knus Maria som venter på test dagen..

Jeg har fået lidt af hvert her igennem min graviditet, strækmærker [og det er selvom jeg fra start smurte med det matas sagde var det bedste middel imod strækmærker under graviditet], hæmorider, ømme bisser osv hehe ...

Men, men, men ...

Jeg får min dejlige datter efter alt det her, så skal det hele nok gå

Anmeld

17. juni 2009

Ni-ko-li-ne

Mini-Terp skriver:

Puha elsker min krop som den er nu...  Bliver helt nervøs for om jeg kan li den bagefter, eller om det opvejer med at få et skønt barn???

jeg indrømmer at strækmærker ikke er sjove... og de ekstra kg griner jeg heller ikke af... men det har til hver en tid været det hele værd også selvom min ryg har det meget værre nu end før... så ville jeg aldrig have valgt anderledes :0)

så bare rolig det er det hele værd

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

hey holdt stop... Eva hvordan får du dem fjernet?

Jamen, jeg får dem fjernet ved en mini-abdominal plastik...hvor de fjerner løs og ødelagt hud(kun under min navle det er grimt) og fedtsuger lidt og trækker ned og så¨får jeg et ar lige under trussekanten...mindre end det jeg allerede har fra ks.
Glæder mig rigtig meget til at det er gjort, for den mave irriterer mig...tror faktisk der ligger billeder af maven i mit album..
Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Det er da selvfølgelig det værd...men det er ikke sikker at du bliver glad ved kroppen, men man kan jo gøre meget for at rette op på det-smiler

Anmeld

17. juni 2009

Bom

ka-ri-na skriver:

jeg indrømmer at strækmærker ikke er sjove... og de ekstra kg griner jeg heller ikke af... men det har til hver en tid været det hele værd også selvom min ryg har det meget værre nu end før... så ville jeg aldrig have valgt anderledes :0)

så bare rolig det er det hele værd

Nej det har du nok ret i..  Håber ikke jeg får så mange... Selv om jeg allerede har nogle trælse nogen, fra min tid som elite gymnast..

Men vi må jo gøre som Eva..

Anmeld

17. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Eller en af ikke-charmerne...ligesom hæmorider, hænge patter og åreknuder...hvilken pris er det manden betaler...hmm, den værste hysteriske gravide kan vidst ikke opveje det vi kvinder udsættes for-griner-

LOL er sluppet for både åreknudder og hæmorider....hængepatterne kan jeg sgu ikke løbe fra....de er da heldigvis fyldige, og en 85E ville nok også se ret voldsomme ud som strutpatter

Anmeld

17. juni 2009

Bom

Eva skriver:

Det er da selvfølgelig det værd...men det er ikke sikker at du bliver glad ved kroppen, men man kan jo gøre meget for at rette op på det-smiler

Uha ja hvis man tør...  Er lidt en piv skid..

Tror allerede nu, at jeg dør under fødslen...  Og er ikke engang gravid endnu.. tihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.