Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Sabina & Simone

Jeg tilslutter mig lige debatten...
Jeg vejede før graviditeten 57 kg... Tog 22 kg på... Tabte "kun" de 7 kg da jeg fødte... Nu er der gået knap 4 mdr... Er nede på 61 kg og det skal lige siges at jeg ikke har gjort en dyt for det... Spiser som da jeg var gravid og træner ikke... Går nogle gode ture med barnevognen i et rask tempo og det er det... Vil så lige have trænet de sidste kilo væk...
Ellers ser min krop nøjagtig ud som før... Er selvfølgelig lidt bredere over hofterne, men det er jo klart... Vil faktisk sige at jeg bedre kan lide min krop nu, for der er lidt mere runde former end før... Skal lige tilføjes at jeg er 173 høj, så det er måske meget godt med de ekstra kilo...
Men ingen strækmærker, fik godt nok nogle på mine bryster, men de er forsvundet igen og de er ikke anderledes end før, stadig en fyldig 75E... Hæmorider og alt det andet slap jeg også for... Og det er jeg glad for....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er også en piv skid med andre ting.... men hvis jeg en dag har pengene så snupper jeg ogå en tur under kviven ;0) fik også KS og hvis det andet ar er mindre så er det jo ingenting :0)

har selv en G skål nu, og jeg synes ikke mine bryster er grimme men jeg vil gerne af med en 15kg og så kunne jeg nok godt finde på at gøre lidt ved dem-...

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

jeg er også en piv skid med andre ting.... men hvis jeg en dag har pengene så snupper jeg ogå en tur under kviven ;0) fik også KS og hvis det andet ar er mindre så er det jo ingenting :0)

har selv en G skål nu, og jeg synes ikke mine bryster er grimme men jeg vil gerne af med en 15kg og så kunne jeg nok godt finde på at gøre lidt ved dem-...

En lille maveoperation er ikke noget vildt...jeg har jo også tabt en del...derfor mave og bryster ikke havde det så godt.
Jeg får det meste af maven betalt gennem danmark, så det er ikke pengene der er er et problem, hvis man er medlem eller kan blive...smiler.
Men hvorfor leve med noget man er utilfreds med, hvis det kan ændres...
Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Ni-ko-li-ne

lige præcis..... hvorfor leve med det hvis det kan ændres.... jeg er desværre rygopereret og har en prolaps mere så Danmark er ikke så glade for at få mig ind... *g*

Anmeld

17. juni 2009

Marcus´s mor

Det findes tusinde af vis at chreme mod det, ,men det virker ikke, da det er hunden under maveskindet der ikke kan holde til udvidelsen. Strækmærker er arveligt, så spørg din mor hvordan hun havde det..

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

lige præcis..... hvorfor leve med det hvis det kan ændres.... jeg er desværre rygopereret og har en prolaps mere så Danmark er ikke så glade for at få mig ind... *g*

Øv...det var ærgeligt...så må der spares sammen-smiler..hvis det bliver nødvendigt...
Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Marcus´s mor skriver:

Det findes tusinde af vis at chreme mod det, ,men det virker ikke, da det er hunden under maveskindet der ikke kan holde til udvidelsen. Strækmærker er arveligt, så spørg din mor hvordan hun havde det..

Hmm...og hvis mor ikke havde det?det havde min mor ikke, men det var min mave ligeglad med...jeg tror ikke på den med arven, eller måske jeg bare har arvet fra min farmor(aner ikke om hun har strækmærker) men jeg har haft graviditeter præcis som hendes og fået lige så store børn som hende...helt modsat min mor hele vejen igennem...og min mor har stadig de smukkeste bryster...livet er sgu ikke retfærdigt-griner-

Anmeld

17. juni 2009

Betina88

Der er nogle der er heldige at ikk' få nogle strækmærker , men nogle er bare så uheldige at få .. Og jeg er en af dem der har fået på siden og under maven og selvfølgelig lidt på lårene ..

Anmeld

18. juni 2009

sarahb

Jeg fik heldigvis ikke et eneste så jeg har værert dejlig heldig,men min veninde fik ret mange på maven og hun brugte Clarins scrub og olie noget der er lavet til strækmærker.. Det virker kun når strækmærkerne er friske og Røde og det hjælper.. hun fik størstedelen af hendes væk ... Det er lidt dyrt men ikk noget der springer budgettet

Anmeld

18. juni 2009

anmaj

Jeg er en af de heldige der (7-9-13) ikke har fået strækmærker endnu, men har 4 uger tilbage, så jeg kan stadig nå det... for at det ikke sker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.