Strækmærker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
43 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Bom

Hej tøser....

Jeg har længe tænkt på, er der slet ikke noget man kan gøre for at undgå strækmærker når man bliver gravid???

Mange knus Maria som venter på test dagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Honningblomst

Mini-Terp skriver:

Hej tøser....

Jeg har længe tænkt på, er der slet ikke noget man kan gøre for at undgå strækmærker når man bliver gravid???

Ikke andet end at håbe på du slipper for at få dem...
Jeg fik dem, men først de 14 dage jeg gik over...rigtig øv, men nu bliver de fjernet om 13 dage, så pyt med dem...
Knus og held og lykke...
Eva..

Anmeld

17. juni 2009

Tynen

Nøhh.. Ikke hvad jeg ved af, desværre

Det er vist bare en af charmerne

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Nøhh.. Ikke hvad jeg ved af, desværre

Det er vist bare en af charmerne

Eller en af ikke-charmerne...ligesom hæmorider, hænge patter og åreknuder...hvilken pris er det manden betaler...hmm, den værste hysteriske gravide kan vidst ikke opveje det vi kvinder udsættes for-griner-

Anmeld

17. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Eller en af ikke-charmerne...ligesom hæmorider, hænge patter og åreknuder...hvilken pris er det manden betaler...hmm, den værste hysteriske gravide kan vidst ikke opveje det vi kvinder udsættes for-griner-

Anmeld

17. juni 2009

Tynen

Eva skriver:

Du glemte blødende tandkød ved indtagelse af sprødt mad og under tandbørstning, stoppet næse så man lyder som et tordenvejr når man sover og den charmerende vane at tjekke toiletpapiret efter hvert toiletbesøg.

Jeg synes selv jeg er lidt af en charmer under graviditeten, hvis jeg selv skal sige det

Anmeld

17. juni 2009

Tut

Tynen:
"Du glemte blødende tandkød ved indtagelse af sprødt mad og under tandbørstning, stoppet næse så man lyder som et tordenvejr når man sover og den charmerende vane at tjekke toiletpapiret efter hvert toiletbesøg"

Jeg er glad for at jeg ikke er alene, jeg har det præcis på sammen måde.

Specielt den med at tjekke toiletpapiret.

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Du glemte blødende tandkød ved indtagelse af sprødt mad og under tandbørstning, stoppet næse så man lyder som et tordenvejr når man sover og den charmerende vane at tjekke toiletpapiret efter hvert toiletbesøg.

Jeg synes selv jeg er lidt af en charmer under graviditeten, hvis jeg selv skal sige det

Men de er jo heldigvis kortsigtede-smiler- hæmorider, åreknuder og hængebabser, de er der sørme også efter fødslen...øvøv....
Men hvad, hvad betyder det....smiler
Knus..

Anmeld

17. juni 2009

Mum33

Mini-Terp skriver:

Hej tøser....

Hi hi - du trænger vist til lidt opmuntring efter de meldinger. Min krop ser ud som før jeg fik barn og det gjorde den 1 mdr efter han var født. Ingen strækmærker (åd avokado - havde hørt det hjalp), ingen topmave, ingen ekstra kilo. Sådan kan det også gå  Held og lykke herfra.

Anmeld

17. juni 2009

Tynen

Eva skriver:

Men de er jo heldigvis kortsigtede-smiler- hæmorider, åreknuder og hængebabser, de er der sørme også efter fødslen...øvøv....
Men hvad, hvad betyder det....smiler
Knus..

Hvad det betyder?
Jamen for mit vedkommende minus g-streng - For appelsinhud skal man selvfølgelig heller ikke glemme nu vi taler om det, ingen shorts eller nederdele pga. mormorbenene og ingen BHér uden formet skål og push-up

Jeg er virkelig et fund!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.