Dilemma fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Men hun forstår detbare ikke, har sagt til hende 10000 gange at hun presser mig til noget jeg ikke ønsker. Så bliver jeg bebrejdet det

Hvis det var mig, så ville jeg nok bare vælge at ligge hende på is & ignorere hende hvis det virkelig ikke trænger ind.

Er ked af at høre du har mistet din far 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg synes at du skal sige det som det er, at i ikke ønsker at holde noget for familien, og så må hun jo bare blive sur.

Har vi sagt 4 gange nu  men det trænger ikke ind. Og hun påvirker desværre mig psykisk med den måde hun gør det på. Lang familie historie

Anmeld

29. januar 2013

2721

Anonym skriver:

Hej søde

Det er L 's ønske, han har fået nok. Han gider simpelthen ikke, ikke fordi jeg har overskud p.t til det men vi prøver om vi kan holde planen. Og at hun bliver ved rammer mig jo som det plejer. Hvorfor FORSTÅR hun det ikke  Både jeg & L har sagt der INTET bliver holdt, alligevel skulle hun lige sige det igen idag ( har det da ikke skidt i forvejen men det bekymre hende ikke ) Armen ved snart ikke hvad jeg gør

Tak min ven

Årh hvor er det bare respektløst! Ihh bliver så tosset!
Kan virkelig godt forstå L.
Hun mangler virkelig forståelse for situationen.
Fatter slet ikke hvordan hun kan få sig selv til det særligt ikke med tanke på at din far lige er gået bort og du jo derfor iforvejen har det rigtig svært. Nøj hun burde skamme sig !

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Silas <3 skriver:

Hvis det var mig, så ville jeg nok bare vælge at ligge hende på is & ignorere hende hvis det virkelig ikke trænger ind.

Er ked af at høre du har mistet din far 

Har jeg prøvet optil flere gange men så bliver hun sur/ ked af det. Og så bliver det slet ikke sjovt

Anmeld

29. januar 2013

2721

Anonym skriver:

Har jeg jo prøvet 1000 gange... bliver så ked & gal over hun ikke kan vise lidt forståelse

Det ved jeg godt søde, men du må jo på en eller anden måde trække dig lidt så hun ikke får kørt dig helt neden om og hjem.
Årh jeg ved det ikke

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Årh hvor er det bare respektløst! Ihh bliver så tosset!
Kan virkelig godt forstå L.
Hun mangler virkelig forståelse for situationen.
Fatter slet ikke hvordan hun kan få sig selv til det særligt ikke med tanke på at din far lige er gået bort og du jo derfor iforvejen har det rigtig svært. Nøj hun burde skamme sig !

Hun ejer ikke situations fonemmelse

Mandag far døde ringede hun om formiddagen ( hun viste vi sad derinde ) der skulle hun lige høre hvad han ønskede sig

Hun har slet ikke spurgt til hvordan jeg har det, så hun ved ikke jeg har det skidt

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Det ved jeg godt søde, men du må jo på en eller anden måde trække dig lidt så hun ikke får kørt dig helt neden om og hjem.
Årh jeg ved det ikke

Har trukket mig så meget jeg kan

Anmeld

29. januar 2013

2721

Anonym skriver:

Hun ejer ikke situations fonemmelse

Mandag far døde ringede hun om formiddagen ( hun viste vi sad derinde ) der skulle hun lige høre hvad han ønskede sig

Hun har slet ikke spurgt til hvordan jeg har det, så hun ved ikke jeg har det skidt

:-O
Ej men altså, jeg er i chok!
Ej, men man skal jo ikke være Einstein, for at regne ud at når man lige har mistet sin far, så har man det jo nok ikke helt godt.
Hvor ville jeg ønske der var noget jeg kunne gøre

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

:-O
Ej men altså, jeg er i chok!
Ej, men man skal jo ikke være Einstein, for at regne ud at når man lige har mistet sin far, så har man det jo nok ikke helt godt.
Hvor ville jeg ønske der var noget jeg kunne gøre

Det gør du allerede

Anmeld

29. januar 2013

2721

Anonym skriver:

Det gør du allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.