Er man skyldig eller uskyldig i dk, til andet er bevist??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg tror desværre der er noget jeres ven ikke fortæller jer, for man bliver altså ikke varetægtsfængslet fordi politiet mener man ved mere end man siger.

Syntes det er svært at tror på at en man kender godt, skulle ha gjort noget ulovligt, og vi håber alle at han snart bliver frikendt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg kender ikke reglerne. Men jeg ville da selv sige at man er uskyldig til andet er bevist.
Men samtidig synes jeg det kommer an på hvad sagen drejer sig om. Og de fleste siger jo de er uskylde, ikke at jeg siger din ven er skyldig. Men politiet er jo vanttil at høre at alle er uskyldige. Og hvis de haren stærk mistanke om at personen har gjort det sagen drejer sig om synes jeg det er okay at de sidder varetægtfængslet indtil den kommer for en dommer.

Tak for svar! Jeg håber bare at det hele er en misforståelse!

Anmeld

30. januar 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Syntes det er svært at tror på at en man kender godt, skulle ha gjort noget ulovligt, og vi håber alle at han snart bliver frikendt. 

Det kan jeg sagtens forstå, det er jo svært at accepterer, hvis folk pludselig viser sig at være en helt anden, jeg vil da også håbe for jer at han er uskyldig, men jeg tror måske bare det er en god ide at frygte det væreste. Du skriver han er blevet fristforlænget via brev, det vil sige det er frivilligt, ville en uskyldig frivilligt forlænge sin varetægt, uden at forsøge at komme ud??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.