Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

FrkZier

line90 skriver:

Så jeg går ud fra at du ikke spiser kød. mælkeprodukter og æg?

hvorfor i alverden skulle det være det samme?

- bare fordi JEG ikke kan slå et dyr ihjel er det jo ikke ensbetydning med at jeg er imod alt der har med slagtning at gøre, det jo heller ikke fordi jeg nægter at snakke med folk der slår fluer ihjel, JEG har bare ikke lyst til at slå fluer ihjel og JEG har ikke lyst til at slagte en ko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

line90

FrkZier skriver:

hvorfor i alverden skulle det være det samme?

- bare fordi JEG ikke kan slå et dyr ihjel er det jo ikke ensbetydning med at jeg er imod alt der har med slagtning at gøre, det jo heller ikke fordi jeg nægter at snakke med folk der slår fluer ihjel, JEG har bare ikke lyst til at slå fluer ihjel og JEG har ikke lyst til at slagte en ko

Det er da fuldstændig det samme! Bare fordi DU ikke slår koen ihjel er der jo nødvendigvis stadig en anden der har slået den ihjel for at du kan spise den!

Anmeld

1. februar 2013

Skouboe

jennah skriver:

Hvordan slår du dem ihjel?

Jeg tager bare en serviet. Men jeg er heller ikke bange for edderkopper, så det er ikke så svært.

Anmeld

1. februar 2013

Skouboe

1. februar 2013

Annape

Skouboe skriver:

Jep, sådan nogle

Men de er ju søde....

Anmeld

1. februar 2013

FrkZier

line90 skriver:

Det er da fuldstændig det samme! Bare fordi DU ikke slår koen ihjel er der jo nødvendigvis stadig en anden der har slået den ihjel for at du kan spise den!

ja? jeg har jo ALDRIG sagt at jeg er imod at slagte dyr? jeg siger bare at jeg ikke har lyst til at være den der gør det

bare fordi jeg godt kan lide skinkesalat, er det jo heller ikke ensbetydning med jeg gerne vil være slagter eller landmand

Anmeld

1. februar 2013

Annape

FrkZier skriver:

ja? jeg har jo ALDRIG sagt at jeg er imod at slagte dyr? jeg siger bare at jeg ikke har lyst til at være den der gør det

bare fordi jeg godt kan lide skinkesalat, er det jo heller ikke ensbetydning med jeg gerne vil være slagter eller landmand

Anmeld

1. februar 2013

Miin'Baby'Mus

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Jeg hader edderkopper og kan ikke være i rummet hvis jeg ved at edderkopppen bare render rundt  

Prøvede engang at kvase en med papir og det gør jeg ALDRIG igen - man kunne hører hvor det knaste, ad ad ad ad  Så nu redder kæresten mig hvis jeg finder nogen 

Anmeld

1. februar 2013

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

Anmeld

1. februar 2013

line90

FrkZier skriver:

Hvis du ikke kunne få dig selv til at slå dyret ihjel burde du sgu ikke spise skinkesalat. Burde du nok heller ikke alligevel!! At spise animalske produkter er ligmed at være morder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.