Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

K&S

jennah skriver:

Men synes du ikke lidt synd for edderkopperne? Man kan ju fange dem under et glas og baere dem ud? det plejede altid min mor gøre

Nej, jeg har ingen samvittighedskvaler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

jennah

K&S skriver:

Anmeld

31. januar 2013

booster_88

De små kan jeg selv lige kalre, med papir eller lign. og de ryger i toilettet bagefter. Jeg skal være sikker på de er døde.

De store, og de store vi har er så slemme man til tider kan høre dem på gulvet. Dem får kæresten æren af, også selv om han ikke kan lide dem, men der må han altså mande sig op og gøre det.

jeg kan ikke snuppe edderkopper og andet kryb, jeg er tisse møg bange for det skidt. Puha altså.

Anmeld

31. januar 2013

jennah

booster_88 skriver:

De små kan jeg selv lige kalre, med papir eller lign. og de ryger i toilettet bagefter. Jeg skal være sikker på de er døde.

De store, og de store vi har er så slemme man til tider kan høre dem på gulvet. Dem får kæresten æren af, også selv om han ikke kan lide dem, men der må han altså mande sig op og gøre det.

jeg kan ikke snuppe edderkopper og andet kryb, jeg er tisse møg bange for det skidt. Puha altså.

Kan du tage en sådan med papir?

Anmeld

31. januar 2013

jennah

K&S skriver:

Jeg arbeider i en børnehave, og der MÅ vi ikke slå edderkopper ihjel, de skal ALTID fanges i glas og baeres ud

Anmeld

31. januar 2013

booster_88

jennah skriver:

Kan du tage en sådan med papir?

Jah kan jeg godt hvis jeg lige mander mig lidt op Men ser helst manden gør det, jeg nægter at røre ved dem med mine bare hænder. Puha altså.

Anmeld

31. januar 2013

jennah

booster_88 skriver:

Jah kan jeg godt hvis jeg lige mander mig lidt op Men ser helst manden gør det, jeg nægter at røre ved dem med mine bare hænder. Puha altså.

Anmeld

31. januar 2013

jennah

booster_88 skriver:

Har du en fluesmaekker?

Anmeld

31. januar 2013

Ciss

jennah skriver:

Men hvepser er da nyttedyr, de spiser fluer

Problemet er, at jeg ikke stoler på dem.

De er for aggresive til at jeg ønsker at have dem omkring børnene - og mig selv også for den del.

Anmeld

31. januar 2013

Skouboe

Jeg har i mange år holdt fred med vores edderkopper. De fik lov at være i fred, og til gengæld tog de fluerne. Efter vi er flyttet i hus har vi vildt mange at de der mærkelige, langbenede nogen, og dem er jeg begyndt at slå ihjel, fordi jeg får svip af alt det spindelvæv alle steder. De andre får som regel enten lov til at være, eller bliver båret udenfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.