Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

K&S

jennah skriver:

Bliver ikke sønnen ked af det når du slår de edderkopper ihjel? Mine børn liger ikke når mor smaekker fluesmaekkeren

Nej, overhovedet ikke - jeg viser gerne Anton edderkoppen "før og efter" - det vigtigste for mig er bare at han ikke selv udvikler frygt for edderkopper m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

jennah

K&S skriver:

Nej, overhovedet ikke - jeg viser gerne Anton edderkoppen "før og efter" - det vigtigste for mig er bare at han ikke selv udvikler frygt for edderkopper m.m.

"før og efter" ? Viser du han den maste edderkoppen? Hvad siger du om edderkopper? Siger du "den er ulaekker" eller "den er smuk"?

Anmeld

30. januar 2013

K&S

jennah skriver:

"før og efter" ? Viser du han den maste edderkoppen? Hvad siger du om edderkopper? Siger du "den er ulaekker" eller "den er smuk"?

Hvis han gerne vil se den efter, så får han lov til det - han er en nysgerrig lille fyr 

Anmeld

30. januar 2013

jennah

K&S skriver:

Hvis han gerne vil se den efter, så får han lov til det - han er en nysgerrig lille fyr 

Hvordan forklarer du det der med døden? Siger du den er i edderkoppehimlen?

Anmeld

30. januar 2013

K&S

jennah skriver:

Hvordan forklarer du det der med døden? Siger du den er i edderkoppehimlen?

Anton er 2 1/2 og væk igen før de store forklaringer kommer på tale 

Anmeld

30. januar 2013

jennah

K&S skriver:

Anton er 2 1/2 og væk igen før de store forklaringer kommer på tale 

Men synes du ikke lidt synd for edderkopperne? Man kan ju fange dem under et glas og baere dem ud? det plejede altid min mor gøre

Anmeld

30. januar 2013

jennah

o1Mutte skriver:

Aadd det er sådan nogle Børger der bor her

De er SÅÅ klamme

Føj Føj!

Anmeld

30. januar 2013

Babydrøm

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

Helst kæresten skal slå dem ihjel, men er jo nødt til det, når han ik er hjemme  Kan slet ik ha' dem!!!! De har intet at gøre indenfor, og får ik dårlig samvittighed over det.

Er også en dyreven, men ik med kryb 

Anmeld

30. januar 2013

jennah

AnnL skriver:

Helst kæresten skal slå dem ihjel, men er jo nødt til det, når han ik er hjemme  Kan slet ik ha' dem!!!! De har intet at gøre indenfor, og får ik dårlig samvittighed over det.

Er også en dyreven, men ik med kryb 

Slår du dem med fluesmaekkere eller kvaser du med papir?

Anmeld

30. januar 2013

Babydrøm

jennah skriver:

Slår du dem med fluesmaekkere eller kvaser du med papir?

Helst noget stort eller tungt, så jeg ik skal for tæt på, ex. en sammenrullet avis. Hva da? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.