Aldersgrænser - overholder du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Kloster

Nu har jeg børn på 8, 13 og 15 og og kan stolt fortælle, at de store først fik facebook, da de var 13 år.

Der er alt muligt skidt på face, som slet ikke er børnevenlig. Der er en aldersgrænse og den bør man overholde og vise et godt forbillede, i hvert fald hjemme i vores hjem.

Jeg er ikke venner med mine børns venner ell noget. For mig er det en side, hvor mine venner og jeg deler noget. Jeg er ikke venner med mine børn s venner ell frisøren, pædagogen fra fritteren, hende der står i brugsen osv. Jeg er venner med mine venner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

-Sigrid-

Sabsy skriver:

Hej,

Jeg har fulgt med i tråden om delebørns fædre og er meget undrende over at så mange er lige glade med aldersgrænsen på FaceBook.
Den er 13år, hvilket finder passende men alligevel også meget ung, men man skal heller ikke lyde for gammel.
Mit spørgsmål er;

Kunne du finde på at se bort fra aldersgrænser på hjemmesider? Jeg tænker man lære jo lidt sit barn at gøre det forkerte?

Er jeg for gammel og konservativ?

Jeg tror ikke FB findes om 12 år, men tror det kommer meget an på barnet

Anmeld

28. januar 2013

Sabsy

Kloster skriver:

Nu har jeg børn på 8, 13 og 15 og og kan stolt fortælle, at de store først fik facebook, da de var 13 år.

Der er alt muligt skidt på face, som slet ikke er børnevenlig. Der er en aldersgrænse og den bør man overholde og vise et godt forbillede, i hvert fald hjemme i vores hjem.

Jeg er ikke venner med mine børns venner ell noget. For mig er det en side, hvor mine venner og jeg deler noget. Jeg er ikke venner med mine børn s venner ell frisøren, pædagogen fra fritteren, hende der står i brugsen osv. Jeg er venner med mine venner.

Du viser jo dit barn at man "snyder" med alderen og hvis det er okay at snyde der, hvorfor så ikke snyde med andet - pludselig står det 15år gammelt med et falsk ID ude i nattelivet.
Jeg ventede med tingene til jeg "måtte" og gu fanden var det nederen, men sådan var reglerne.

Anmeld

28. januar 2013

Sabsy

Kloster skriver:

Og det var ikke et negativt indlæg til dig blot en

Anmeld

28. januar 2013

Bertris

Sabsy skriver:

Hej,

Jeg har fulgt med i tråden om delebørns fædre og er meget undrende over at så mange er lige glade med aldersgrænsen på FaceBook.
Den er 13år, hvilket finder passende men alligevel også meget ung, men man skal heller ikke lyde for gammel.
Mit spørgsmål er;

Kunne du finde på at se bort fra aldersgrænser på hjemmesider? Jeg tænker man lære jo lidt sit barn at gøre det forkerte?

Er jeg for gammel og konservativ?

Nu er det sådan at børn gerne må oprette en facebook før med forældres accept. 

Men lige med hjemmesiders aldersgrænse synes jeg som udgangspunkt man skal følge reglerne, men nu er alle børn heller ikke ens, min søster på 12, snart 13 kan (for det meste) sagtens håndtere at have en facebook profil, men hun fik den også med "forældres accept"

Anmeld

28. januar 2013

B&J

wamse skriver:

Min søn fik lov før han var 13, og det får min datter også, hvis jeg vurderer at hun kan håndtere det 

Nemlig søde, tror ikke altid det har noget med alderen, men om de kan styre det osv....

Anmeld

28. januar 2013

TNBC

Sabsy skriver:

Du viser jo dit barn at man "snyder" med alderen og hvis det er okay at snyde der, hvorfor så ikke snyde med andet - pludselig står det 15år gammelt med et falsk ID ude i nattelivet.
Jeg ventede med tingene til jeg "måtte" og gu fanden var det nederen, men sådan var reglerne.

Nej for børn har aldrig snydt med alderen før fb... Ingen børn har fået en ældre søskende eller anden til at købe øl til dem.

Anmeld

28. januar 2013

Kloster

Sabsy skriver:

Hov.. Det var vist ikke til mig

Jeg venter jo netop med at give mine børn lov til de er gamle nok..

Anmeld

28. januar 2013

isabellasmor

Prinsesse2ben skriver:

Jeg tror at det kan være svært at vurdere hvis ikke man har børn i den alder det drejer sig om. Tror det er noget andet når ens børn på 11 står med alle de gode argumenter, og "alle i klassen har bare Moaaar"

Der er jeg meget uenig. Synes bestemt heller ikke "alle i klassen har det mor" er et særlig godt argument. Bevares, jeg brugte det da selv i sin tid, men fik jeg min vilje af den grund? Nej det gjorde jeg sq ikke.... Og sådan bliver det også herhjemme.. Vil da slet ikke diskutere sådan noget med et barn på 10 år...

Man overholder aldersbegrænsningerne, færdig basta.. i min verden i hvert fald. 

Anmeld

28. januar 2013

Sabsy

Kloster skriver:

Hov.. Det var vist ikke til mig

Jeg venter jo netop med at give mine børn lov til de er gamle nok..

Jo men jeg fik besvaret på en underlig måde.. Det er ment en thumps up - jeg er enig med dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.