Aldersgrænser - overholder du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.713 visninger
63 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Sabsy

Hej,

Jeg har fulgt med i tråden om delebørns fædre og er meget undrende over at så mange er lige glade med aldersgrænsen på FaceBook.
Den er 13år, hvilket finder passende men alligevel også meget ung, men man skal heller ikke lyde for gammel.
Mit spørgsmål er;

Kunne du finde på at se bort fra aldersgrænser på hjemmesider? Jeg tænker man lære jo lidt sit barn at gøre det forkerte?

Er jeg for gammel og konservativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

modesty

Ja, det kunne jeg sagtens og at "man lærer sine børn at gøre noget forkert". Altså... Hvis der var tale om deciderede ulovligheder kunne jeg forstå det, men der er tale om en hjemmeside som opstiller sine egne, private, regler, som i bund og grund handler om ansvarsfralæggelse. Og det kan ikke få mit pis i kog, der mener jeg at man som forælder må tage et valg i forhold til sit eget barn.

Anmeld

28. januar 2013

Muhmi

Næh, Silas skal ikke have en fb konto før efter han er 13... Synes det er underligt at folk laver profiler til deres små børn... Hvad skal de bruge dem til?

Anmeld

28. januar 2013

Trine89

Sabsy skriver:

Hej,

Jeg har fulgt med i tråden om delebørns fædre og er meget undrende over at så mange er lige glade med aldersgrænsen på FaceBook.
Den er 13år, hvilket finder passende men alligevel også meget ung, men man skal heller ikke lyde for gammel.
Mit spørgsmål er;

Kunne du finde på at se bort fra aldersgrænser på hjemmesider? Jeg tænker man lære jo lidt sit barn at gøre det forkerte?

Er jeg for gammel og konservativ?

Jeg har da et par stykker på min facebook venneliste som ikke er så gamle.
Men grunden til at de har fået en facebook profil er sådan at de kan spille de mange mange mange sjove spil man kan spille den vej igennem.. 

I dette tilfælde kan jeg ikke der er noget galt i det. Det er jo ikke fordi de genere nogen ved at være der.

Anmeld

28. januar 2013

wamse

Min søn fik lov før han var 13, og det får min datter også, hvis jeg vurderer at hun kan håndtere det 

Anmeld

28. januar 2013

TNBC

Trine89 skriver:

Jeg har da et par stykker på min facebook venneliste som ikke er så gamle.
Men grunden til at de har fået en facebook profil er sådan at de kan spille de mange mange mange sjove spil man kan spille den vej igennem.. 

I dette tilfælde kan jeg ikke der er noget galt i det. Det er jo ikke fordi de genere nogen ved at være der.

Det er faktisk rigtigt med spillene. Der er også mange spil til mobil/iPad hvor man kun kan blive venner hvis man har fb.

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte

Min bonus datter har fb. Og hun er under grænsen. Men det eneste hun bruger den til er for at spille Og det kan altså ikke få mig op af stolen

Anmeld

28. januar 2013

Sabsy

Muhmi skriver:

Næh, Silas skal ikke have en fb konto før efter han er 13... Synes det er underligt at folk laver profiler til deres små børn... Hvad skal de bruge dem til?

Sådan har jeg det også, jeg synes simpelthen det er for tåbeligt (kan ikke finde det rigtige ord )
Der er jo en grund til at der er en grænse, det samme med smøger, alkohol og diverse kørekorts, ved godt det ikke er i samme område men det er samme mening.

Anmeld

28. januar 2013

Sabsy

wamse skriver:

Min søn fik lov før han var 13, og det får min datter også, hvis jeg vurderer at hun kan håndtere det 

Anmeld

28. januar 2013

TNBC

Sabsy skriver:

Jeg troede du var imod at de fik den før de var 13?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.