Sabsy skriver:
Hej,
Jeg har fulgt med i tråden om delebørns fædre og er meget undrende over at så mange er lige glade med aldersgrænsen på FaceBook.
Den er 13år, hvilket finder passende men alligevel også meget ung, men man skal heller ikke lyde for gammel.
Mit spørgsmål er;
Kunne du finde på at se bort fra aldersgrænser på hjemmesider? Jeg tænker man lære jo lidt sit barn at gøre det forkerte?
Er jeg for gammel og konservativ?
Min datters far og jeg sætter aldersgrænsen for vores barn dvs. at hvis vi ikke mener at vores datter er moden nok til at få profil på facebook før hun er 15 år, så er det sådan det bliver. Lige mht facebook så synes jeg bestemt ikke at det er en side for børn, alt det der florere derinde burde ikke ses af et barn. Det er jo lige fra sex til dyremishandling, selv jeg som er 30 år får i ny og næ kvalme af ting der "popper" op på min side.
Jeg ved ikke om jeg synes det at det er en måde, hvorpå man lære sine børn at gøre forkerte ting - det handler vel mere om, at man giver sin børn frihed under ansvar. Og når man som forældre vurdere at ens barn er gammel nok til en bestemt ting ( som ikke bryder loven) ja, så ser jeg ikke noget galt i det. Forældrene er trods alt dem der kender deres barn/børn bedst.
/Fenja 
Anmeld