Pylleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Mira0911

karina22 skriver:

ja det er ikke sjovt når man gerne vil arbejde, men ikke kan.. min chef ku ikke forstå at jeg havde det dårligt bare fordi jeg var gravid, men han har heller ikke  børn selv... selvom han nærmest holdte mit hår når jeg sku kaste op når jeg var på arbejde er det stadig en gåde for han at jeg sku sygemeldes...

Dem der ikke har børn ser anderledes på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Dem der ikke har børn ser anderledes på det...

ja helt sikkert... jeg blev godt uvenner med ham, lidt træls...

Anmeld

18. juni 2009

Moar'en

nu har jeg ikke lige læst hele tråden, men kan sådan set godt følge dig. For dem som reelt er syge skal selvfølgelig blive hjemme og bruge den mulighed for at blive sygemeldt (jeg gjorde det selv) for det kan bestemt være hårdt. jeg havde selv bækkenløsning, av av, men i starten da det begyndt at gøre ondt, ikke være end jeg kunne holde det ud, sagde alle til mig, hvorfor sygemelder du dig ikke, når jeg så svarede at jeg ville vente til at jeg havde for ondt til at gå på arbejde, fik jeg altid svaret, "det havde jeg ikke gjort, jeg havde sygemeldt mig så jeg kan gå og hygge mig der hjemme" og det er der jeg mener at så er folk for meget. Sygemeldning er rigtig godt for dem som kaster op i et væk, eller har så mange smerte de ikke kan holde det ud, men ikke for dem som gerne vil gå der hjemme og hygge sig hjemme i 9 måneder. Det blev vist rodet, håber i forstår.

Anmeld

18. juni 2009

Cris

Jeg tror, at nogle få har det sådan, ikke allesammen, som du selv sagde. Men jeg tror, at de der meget få, som har det pyllret, har de behov for opmærksomhed. De har brug for at graviditaten kommer der frem i samtalen hele tiden og så fyrer de det af med alt muligt detaljer. Men heldigvis er der ikke så mange som overdriver...

Anmeld

18. juni 2009

Mum33

karina22 skriver:

med nichlas havde jeg det også vildt dårligt hele vejen igennem, jeg ku ikke stå op af sengen... dagen var bare træls.. nu er jeg knap ni uger henne og har det meget dårligt.. nu har jeg bare en søn der skal tages af, så op om morgnen og igang og det går da denne gang.. jeg har det knap så dårligt som sidst men næsten..
det er bare en svær graviditet af ha, når man har det så dårligt som os, kan godt forstå den som bliver sygmeldt,men kan ikke forstå dem som bliver det, bare for at blive det..

Helt enig. Håber du kommer ovenpå når du kommer lidt længere hen. Dejlig lille stump du ellers har dig

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Helt enig. Håber du kommer ovenpå når du kommer lidt længere hen. Dejlig lille stump du ellers har dig

tak, ja han er fantastisk...

Anmeld

18. juni 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Skal man så kalde mit pylleri??? 

Da jeg var 3 mdr henne begynde jeg virkelig at kaste op, kunne ikke holde noget i mig overhovedet... Jeg kæmpede hver evig eneste dag med at komme på arbejde, og det lykkes aldrig, det var opkast stort set hele dagen.. Og jeg var ulykkelig over at det skulle være på den måde...

Jeg var ved lægen, gik til Akupunktur som ikke hjalp. prøvede piller der ikke hjalp..
Læge "Sygemeldte" mig resten af graviditeten.. Det eneste jeg kunne, var at ligge i sengen og sove imellem opkastningerne... Og jeg var rigtig træt af det... Havde sagt tydeligt "Jeg skal ikke have flere børn"

Rigtig træt af at jeg ikke kunne nyde min graviditet som så mange andre kan....

Læs det øverste hun skriver.

Anmeld

18. juni 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Mange i min omgangs kreds siger de til mig at det var pylleri.... At det var pjat med mig at jeg skulle være sygemeldt...

Hi hi undskyld lidt for hurtigt så ikke lige hvor lang tråden var.

Knus Diana der var syg som dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.