Før jeg begynder denne debat vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg er 100% klar over, at ikke alle har en nem graviditet og at det for nogle derfor er nødvendigt at blive sygemeldt, selvom de helst vil blive på arbejde. Jeg har rigtigt ondt af dem

MEN, når der så er sagt, syntes jeg at mange gravide er over-pylleret og teer sig somom de har fået en 9 måneders virus. Nogle skal bare have en pluk-ve før de begynder at tale om sygemelding osv. De brokker sig over generne konstant. De vil ikke være i nærheden af et nymalet hus, og er der en der ryger på gaden, løber de skrigende i den anden retning.

Ikke mærkeligt når alle folk bliver ved med at sige "husk nu at hvil dig" og pas nu på ...osv.
Jeg blev hurtigt så harm over denne pyller-mødre tendens, at jeg lovede mig selv at slæbe mig på arbejde hver dag indtil min barsel begyndte (med måde selvfølgelig

). Jeg nægtede simpelthen at følge ekstrem-mommy-vi-spiser-kun-økologisk-og-går-med-stofble-tendensen.
Syntes det er dejligt at se en gravid der ser sund og glad ud, og er klar over at det er hårdt at være gravid uden at skulle klynke og så eller bare er taknemmlig over, at man kan blive gravid. Tænk på alle dem der kæmper for det hver dag. De vil nok med glæde overtage dine hævede ben og plukveer.

Mvh Lisbet (der lige stod i kø bag to gravide monstre i køen i bilka i går

)
Men sådanne mødre er der jo ikke på denne site
Anmeld