Pylleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

wamse

Eva skriver:

Uha...jeg synes man skal passe på med at dømme andre bare fordi man selv ikke har haft samme oplevelser. Glæd dig over din nemme graviditet og så kan vi jo også glæde os over at det nu om dage er muligt at blive sygemeldt, så man slipper for, for tidlige fødsler og kvinder som får nogle forfærdelige måneder som ellers skulle være lykkelige og fuld af forventning.
Jeg tror som ikke kvinder har det værre i dag, førhen måtte de bare bide det i sig.
Knus Eva..som ikke er god til at være gravid..

Giver dig helt ret Når man ikke selv har prøvet div gener, er det også svært at forholde sig til det. Synes ikke gravide er værre end andre til at "pylle" Nogen mennesker sygemelder sig bare lidt før end andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Skal man så kalde mit pylleri??? 

Da jeg var 3 mdr henne begynde jeg virkelig at kaste op, kunne ikke holde noget i mig overhovedet... Jeg kæmpede hver evig eneste dag med at komme på arbejde, og det lykkes aldrig, det var opkast stort set hele dagen.. Og jeg var ulykkelig over at det skulle være på den måde...

Jeg var ved lægen, gik til Akupunktur som ikke hjalp. prøvede piller der ikke hjalp..
Læge "Sygemeldte" mig resten af graviditeten.. Det eneste jeg kunne, var at ligge i sengen og sove imellem opkastningerne... Og jeg var rigtig træt af det... Havde sagt tydeligt "Jeg skal ikke have flere børn"

Rigtig træt af at jeg ikke kunne nyde min graviditet som så mange andre kan....

præsist det samme for mig... og jeg er næsten lige så dårlig denne gang... dagen er svær at komme igennem når man er svimmel, kan ikke spise og drikke uden det ryger op... men kan godt følge dem som har haft det nemt, de sku bare vide hvor svært det enlig er..

Anmeld

17. juni 2009

Mum33

Hmmm. NOGLE herinde har det altså med at gå lidt til angreb lige meget hvad der bliver sat til debat og starter alle deres indlæg med "du dømmer ...bla bla bla) 

prøv lige at læse debat indlæg. Der står til at begynde med:  Før jeg begynder denne debat vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg er 100% klar over, at ikke alle har en nem graviditet og at det for nogle derfor er nødvendigt at blive sygemeldt, selvom de helst vil blive på arbejde. Jeg har rigtigt ondt af dem

Selvfølgelig er der mange der har det svært, hårdt osv. Det er slet ikke dem jeg taler om !!!!! 

Ellers tak for de mange svar. Glad for, at andre kan genkende problematikken.  

Anmeld

18. juni 2009

Tina2

Ville med glæde ha gået på arbejde til 8 uger før termin som planlagt de to gange jeg har været gravid, men det kunne desværre ikke lade sig gøre....

Har haft bækkenløsning begge gange og er blevet sygemeldt i uge 22. Arbejdede i hjemmeplejen i aftenvagt, som trods alt var bedre end dagvagt, men der er mange vrid og løft, selvom man passer på og har hjælpemidler + man skal ind og ud af bilen over 25 gange på 8 timer.... Brugte glidestykke i bilen, men det var desværre ikke nok....

Der er sikkert en del der bare vil sygemeldes med det samme, ingen tvivl om det. Men nogle HAR ondt.... Og jeg synes det er fedt vi idag kan få lov at lytte til vores krop og sige fra, hvis det er det bedste....

Første gang jeg var gravid var den værste bækkenløsning. Startede i uge 16 og var først væk da min datter var 2 år

2. gang var det ikke helt så slemt men sad anderledes og forsvandt da jeg havde født....

Men ja, nogle starter jo deres graviditet med at finde alt det negative... Ikke godt:-(

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

karina22 skriver:

præsist det samme for mig... og jeg er næsten lige så dårlig denne gang... dagen er svær at komme igennem når man er svimmel, kan ikke spise og drikke uden det ryger op... men kan godt følge dem som har haft det nemt, de sku bare vide hvor svært det enlig er..

Det er bare surt at skal igennem det... Og så engang til for dig... ØV...

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Det er bare surt at skal igennem det... Og så engang til for dig... ØV...

ja puha det er hårdt.. havde håbet på at sku nyde min graviditet denne gang, men det blev ikke denne gang... men jeg håber på at det går over når jeg kommer lidt længere hen..

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

karina22 skriver:

ja puha det er hårdt.. havde håbet på at sku nyde min graviditet denne gang, men det blev ikke denne gang... men jeg håber på at det går over når jeg kommer lidt længere hen..

Hvor langt er du henne ? Jeg havde det som et helved hele vejen igennem.

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Hvor langt er du henne ? Jeg havde det som et helved hele vejen igennem.

med nichlas havde jeg det også vildt dårligt hele vejen igennem, jeg ku ikke stå op af sengen... dagen var bare træls.. nu er jeg knap ni uger henne og har det meget dårligt.. nu har jeg bare en søn der skal tages af, så op om morgnen og igang og det går da denne gang.. jeg har det knap så dårligt som sidst men næsten..
det er bare en svær graviditet af ha, når man har det så dårligt som os, kan godt forstå den som bliver sygmeldt,men kan ikke forstå dem som bliver det, bare for at blive det..

Anmeld

18. juni 2009

Mira0911

karina22 skriver:

med nichlas havde jeg det også vildt dårligt hele vejen igennem, jeg ku ikke stå op af sengen... dagen var bare træls.. nu er jeg knap ni uger henne og har det meget dårligt.. nu har jeg bare en søn der skal tages af, så op om morgnen og igang og det går da denne gang.. jeg har det knap så dårligt som sidst men næsten..
det er bare en svær graviditet af ha, når man har det så dårligt som os, kan godt forstå den som bliver sygmeldt,men kan ikke forstå dem som bliver det, bare for at blive det..

Lige præcis.. Jeg var rigtig træt af at skulle være sygemeldt, det gik mig virkelig på nerverne... Så frygter lidt næste graviditet...

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Dutte84 skriver:

Lige præcis.. Jeg var rigtig træt af at skulle være sygemeldt, det gik mig virkelig på nerverne... Så frygter lidt næste graviditet...

ja det er ikke sjovt når man gerne vil arbejde, men ikke kan.. min chef ku ikke forstå at jeg havde det dårligt bare fordi jeg var gravid, men han har heller ikke  børn selv... selvom han nærmest holdte mit hår når jeg sku kaste op når jeg var på arbejde er det stadig en gåde for han at jeg sku sygemeldes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.