baby og halskæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Kay

MorDk skriver:

Ja ok... Men jeg har set børn med skader fra halskæder og armbånd og det er ikke noget kønt syn! Hvis du er lidt nervøs for evt. skader så forstår jeg slet ikke at du vælger at lade ham have det på... Kultur/traditioner eller ej. Bare min mening

Men trods en kultur/tradition er ens børns helbred m.m så ikke mere værd? Det er ikke for at skabe dårlig stemning men jeg undre mig bare. Hvis du er bange for armbåndet bliver væk - hvorfor så give ham det på nu hvor han er så lille?

arrr... nu er det kun et armbånd og jeg tvivler på der er den store helbreds riciko for barnet ved det... og det er desuden ik det tråden handler om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Ciss

Mine børn har også fået nogle fine smykker i dåbsgave. De har fået og får dem på juleaften, nytårsaften og ved fødselsdage - men kun hjemme, og hvis de prøver at tage dem af eller spise dem, bliver de taget af. Det har vi gjort fra ca et år.

Når de bliver store nok til ikke at lege med smykket, når de har det på vil de også få lov at have det på ved f eks familiefester mm, men det vil aldrig blive brugt ved børnefødselsdage og lign. Når de bliver skolebørn vil de selvfølgelig få lov til at pynte sig til den slags fester, men det vil i så fald være med billigsmykker, som man ikke behøver at græde så meget over, hvis de bliver væk eller går i stykker.

Så længe de løber og leger, kommer jeg ikke til at godkende nogen form for smykker til hverdags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.