baby og halskæde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.144 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Kay

hvor gammel "skal" en baby være før den må få halskæde på...

jeg ved jeg havde halskæde på med en lille guld sut da jeg var helt lille... men jeg aner ik hvor gammel jeg var da jeg fik den på og min mor kan ik huske det...

elna fik nemlig 2 halskæder i navngivnings gave... hun har ik fået en på endnu... men jeg går og overvejer hvornår jeg kan give den på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Fenja09

Kay skriver:

jeg ved jeg havde halskæde på med en lille guld sut da jeg var helt lille... men jeg aner ik hvor gammel jeg var da jeg fik den på og min mor kan ik huske det...

elna fik nemlig 2 halskæder i navngivnings gave... hun har ik fået en på endnu... men jeg går og overvejer hvornår jeg kan give den på

Min datter fik også armbånd og halskæde i dåbsgave, men hun har endnu ikke haft det på - hun er 17 måneder. Jeg vil ikke give hende smykker på før hun selv kan spørge om det.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Min datter fik også armbånd og halskæde i dåbsgave, men hun har endnu ikke haft det på - hun er 17 måneder. Jeg vil ikke give hende smykker på før hun selv kan spørge om det.

/Fenja

tja... jeg er vokset op med at babyer har deres dåbs halskæder på... men er også bare bange for om hun kan få vendt sig på en måde så den kan kvæle hende... men alligevel.. det er en tynd guldkæde

Anmeld

24. januar 2013

Maise86

Kay skriver:

Jeg ville godt turde give hende den på. Ville dog tage den af når hun skulle sove, men ellers er du jo i nærheden af hende hvis der skulle ske noget - hvilket jeg ikke kunne se hvordan der skulle

Anmeld

24. januar 2013

Fenja09

Kay skriver:

tja... jeg er vokset op med at babyer har deres dåbs halskæder på... men er også bare bange for om hun kan få vendt sig på en måde så den kan kvæle hende... men alligevel.. det er en tynd guldkæde

Kan du så ikke nøjes med at give hende den på når hun er under opsyn og så tage den af igen. Jeg er nok også bare af den mening at små børn ikke skal gå med smykker. Bryder mig ikke rigtig om det. Men hvis du hele tiden ser hende når hun har den på, så kan du vel godt give hende den på uden problemer?

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Maise86 skriver:

Jeg ville godt turde give hende den på. Ville dog tage den af når hun skulle sove, men ellers er du jo i nærheden af hende hvis der skulle ske noget - hvilket jeg ikke kunne se hvordan der skulle

kun om natten eller også til lur??

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Kan du så ikke nøjes med at give hende den på når hun er under opsyn og så tage den af igen. Jeg er nok også bare af den mening at små børn ikke skal gå med smykker. Bryder mig ikke rigtig om det. Men hvis du hele tiden ser hende når hun har den på, så kan du vel godt give hende den på uden problemer?

tja venter i altfald lidt endnu inden jeg gør noget

Anmeld

24. januar 2013

Maise86

Kay skriver:

kun om natten eller også til lur??

Altså umiddelbart ville jeg ikke finde det nødvendigt til lur. Der har man jo typisk hue og overtøj på så det er begrænset hvor meget den kan hænge fast i. Man har jo oftest også babyalarm på, så man kan høre dem hele tiden.

Jeg er bare ikke særlig hysterisk, så muligvis du får andre svar herinde end mit

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Maise86 skriver:

Altså umiddelbart ville jeg ikke finde det nødvendigt til lur. Der har man jo typisk hue og overtøj på så det er begrænset hvor meget den kan hænge fast i. Man har jo oftest også babyalarm på, så man kan høre dem hele tiden.

Jeg er bare ikke særlig hysterisk, så muligvis du får andre svar herinde end mit

det var også det jeg selv tænkte... men ja.. håber på flere svar... det er jo det dejlige ved et mangfoldigt sted som dette

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Jeg ville personligt ikke give mit barn smykker på. Jeg synes ikke det passer til små babyer og små børn. Jeg ved at det er helt normalt for andre mange kulturer men jeg bryder mig ikke om det. Ville heller ikke hae de har smykker på i vuggestue fx. De kan hænge fast eller komme til skade. Jeg fik selv huller i ørene som 2 -3 årig. Det sys jeg også er forkert. Men det er en anden debat. Og vi er alle forskellige.

Sååå i princippet kan du jo give dit barn halskæde på når du synes hun skal. Lige gyldigt alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.