Update på gæt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Dinna88

Kay skriver:

det er sgu os svært at vide hvad der kan trigge andre når man aldrig selv har stået i en lignende situation  tror vi alle får sagt noget hvor vi bagefter finder ud af at det var dumt formuleret i situationen

Det er  jo lige det. Meeeen - nu ved jeg ikke med TS, men kan vi blive enige om at det er glemt og gemt væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Det er  jo lige det. Meeeen - nu ved jeg ikke med TS, men kan vi blive enige om at det er glemt og gemt væk?

altid her fra jeg bærer aldrig nag... mdmindre man virkelig går så langt over stregen at man ik kan se den igen når man vender sig om og det er der kun 2 i hele mit liv der har gjort....

1 af dem en tidligere veninde og sambo der snørrede mig for ca 14000 kr

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Kay skriver:

altid her fra jeg bærer aldrig nag... mdmindre man virkelig går så langt over stregen at man ik kan se den igen når man vender sig om og det er der kun 2 i hele mit liv der har gjort....

1 af dem en tidligere veninde og sambo der snørrede mig for ca 14000 kr

Daaaaamn. Ja, så er lidt dårlig formulering/feriehjerne vist ikke noget  Men tak for det

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Daaaaamn. Ja, så er lidt dårlig formulering/feriehjerne vist ikke noget  Men tak for det

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Kay skriver:

Anmeld

24. januar 2013

Doffie

Dinna88 skriver:

Nu er det ikke for at sparke til dig imens du ligger ned, men vejer du for meget? Har du prøvet at tabe dig sådan het generelt? Dine mavemuskler kommer ikke frem, ligemeget hvad, når du har fedt der dækker for dem. Så du skal nok snarere have gang i en livsstilsændring med masser af motion, så du kan tabe dig, og SÅ kan du begynde at tone din krop!

glad for den ikke var til mig.

til TS: kan du evt rådføre dig med en fitness ting i fitness? jeg har fået meget hjælp en der hvor jeg træner. 

Anmeld

24. januar 2013

Doffie

Kay skriver:

er glad for det ik er mig der fik den besked...  den er ik vildt motiverende

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Doffie skriver:

glad for den ikke var til mig.

til TS: kan du evt rådføre dig med en fitness ting i fitness? jeg har fået meget hjælp en der hvor jeg træner. 

Læs tråden.

Anmeld

24. januar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Tak for jeres gæt!

Men nu er jeg nød til, at fortælle jer noget
Egentlig er jeg slet ikke gravid, jeg fødte for snart 7 mdr siden, og min mave har slet ikke trukket sig rigtig sammen. Og det er selvom jeg vejer mindre end før jeg blev gravid

Tror desværre, at mine mavemuskler er så ødelagte, at de ikke kan trække sig sammen igen

Træning virker ikke, så jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Under navler (der hvor underbukserne sidder), er der løst hud. Men det der bekymre mig, er at over navlen, er min mave hård og vil ikke trække sig ind på plads.

Har født 2 børn.

Hvad gør jeg?

når du siger træning er det så mavebøjninger?

jeg tror jeg vil anbefale dig mere intensiv coretræning

fx plankeøvelser, pilates og masser af rygtræning også

se evt lidt her

http://www.youtube.com/watch?v=q5nyrD4eM64

http://www.youtube.com/watch?v=ve-WiQKi_W8

Problemet med fx mavebøjninger er at det træner de ydre mavemuskler - og dermed  ikke de muskler der sidder ved rygsøjlen og trækker maven og organerne på plads

Dog kan du ikke punkt-træne så selvom du vejer mindre end før, hvis fedtet har valgt at depotere sig på maven så er der ikke andet for end at tabe fedt og det er lettest ved konditionstræning - fx løb, step og zumba bruger også mavemusklerne meget

Hvis du vurderer at det  kun er hud så ka det selvfølgelig være svært men det ligner ikke at der kun er hud

jeg synes bestemt ikke det ser håbløst ud - ofte forbinder folk 100% sammenhængen mellem træning og resultat og det er vigtigt at tænke på at træning er maaange ting og ineffektiv træning er næsten lige så effektivt som ingen træning (hvertfald hvis man vil  ændre på kroppen)

Anmeld

24. januar 2013

Doffie

Dinna88 skriver:

Læs tråden.

Behøver da ikke at læse tråden før jeg svare på noget. Det står ikke i reglerne. Og har skrevet pænt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.