Update på gæt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg tror også hun misforstod mit indlæg, for det er slet ikke for at få mine mavemuskler frem, de skal bare trække sig tilbage til det de var før, og det gør de ikke.

lige netop... til mig havde den været mere berettiget med at jeg skal tabe mig... for det skal jeg og er i gang med... men kan stadig mærke at musklerne slet ik sidder som de gjorde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg tror at jeg ville gå til læge med det

man kan nogle gange få sådan nogle mavebind der holder maven inde, det skulle hjælpe musklerne bedre

Har godt nok overvejet det, men vil jo heller ikke bare komme med en omgang pyller

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Men det gjorde den jo imellem 1. og 2. graviditet
Så derfor forstår jeg det ikke. Jeg vejer ikke mere end et par kg for meget.

jeg ville snakke med lægen om det

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

lige netop... til mig havde den været mere berettiget med at jeg skal tabe mig... for det skal jeg og er i gang med... men kan stadig mærke at musklerne slet ik sidder som de gjorde...

Fedt du er igang Håber det går godt for dig Jeg kunne da godt smide et par kg, min tvivler på at det gør det bedre

Anmeld

24. januar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Har godt nok overvejet det, men vil jo heller ikke bare komme med en omgang pyller

Nej men syntes du burde gøre det, din læge ved måske nogle ting du kan gøre ved det

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Fedt du er igang Håber det går godt for dig Jeg kunne da godt smide et par kg, min tvivler på at det gør det bedre

jeg har indtil videre smidt 4 kg. på 14 dage... bare fordi jeg er stoppet med at amme og nu kan spise pco venligt igen... samtidig med jeg har fået styr på min overspisning ved at bruge madlog...  og det er trods et par sønde dage pga. dødsfald i familien og begravelse i går

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Kay skriver:

er glad for det ik er mig der fik den besked...  den er ik vildt motiverende

Ej, jeg har virkelig ikke skrevet den med skidte intentioner, tværtimod! Jeg er ked af at du læser den sådan, og ligeledes hvis TS også gør det. Måske min formulering var off!

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

dobbelt

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

Øh nej?
Læs lige hvad jeg har skrevet igen.
Jeg skal ikke have mine mavemuskler frem. Jeg vil bare gerne have dem på plads igen, de har ikke trukket sig sammen overhovedet efter fødslen.
Og nej, jeg vejer ikke mere end et par kg for meget, så livsstilændring tror jeg ikke, da jeg allerede motionere (spiller tennis) og spiser sundt og varieret.

okay, det var blot et par tanker herfra.  Jeg beklager. Jeg misforstod dit indlæg til at starte på.

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Ej, jeg har virkelig ikke skrevet den med skidte intentioner, tværtimod! Jeg er ked af at du læser den sådan, og ligeledes hvis TS også gør det. Måske min formulering var off!

tror bare det er svært at sige sådan noget på en pæn måde...  selvom det er ment på en pæn måde... nok også fordi du får det til at lyde super let... og det er det bestemt ik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.