Update på gæt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Dinna88

tror bare det er svært at sige sådan noget på en pæn måde...  selvom det er ment på en pæn måde... nok også fordi du får det til at lyde super let... og det er det bestemt ik...

Either way så må man jo læse imellem linjerne, hvor intentionerne er - jeg skrev jo også, at det ikke var for at sparke til hende Det kunne jeg ikke ginde på!

Men alle ved jo, at det ikke "bare" er noget man gør, når det kommer til at tabe sig, selvom det jo så heller ikke er det tråden handler om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Dinna88

Men, piwer, jeg trækker mig ud af tråden igen, det er jo slet ikke mit område

Jeg beklager, at jeg misforstod første indlæg! Mine intentioner var gode, også selvom de var malplacerede 

Anmeld

24. januar 2013

MIWULA

Anonym skriver:

Så lang tid tog det overhovedet ikke første gang Og der faldt det hele på plads igen.

Nej men hvis der ikk er mange år imellem dine børn kan det jo også være en grund.. Men snak med lægen om det så kan han fortælle dig hvad du skal gøre.. Håber du finder ud af det..

Anmeld

24. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Tak for jeres gæt!

Men nu er jeg nød til, at fortælle jer noget
Egentlig er jeg slet ikke gravid, jeg fødte for snart 7 mdr siden, og min mave har slet ikke trukket sig rigtig sammen. Og det er selvom jeg vejer mindre end før jeg blev gravid

Tror desværre, at mine mavemuskler er så ødelagte, at de ikke kan trække sig sammen igen

Træning virker ikke, så jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Under navler (der hvor underbukserne sidder), er der løst hud. Men det der bekymre mig, er at over navlen, er min mave hård og vil ikke trække sig ind på plads.

Har født 2 børn.

Hvad gør jeg?

Jeg vil også sige, at det tager længere tid for mavemusklerne at trække sig sammen, jo flere børn man har fået - så giv tid, selvom det er svært Og så synes jeg da også, at du skal vende det med din læge. Det kan være rigtig rart at få lægens ord for, at der skal mere tid til 

Kram til dig

/ Taco78 

Anmeld

24. januar 2013

Kofoed.

Har du tlc? Emnet var oppe i den nye serie "min nøgne sandhed", men hun havde født for tre år siden, så i første omgang ville jeg vente lidt, sker der ikke noget, så ville jeg tage til læge.

Anmeld

24. januar 2013

helmich

Helt klart en tur forbi lægen, og få tjekket.

Anmeld

24. januar 2013

Nemesis

nu ved jeg ikke hvordan din sidste fødsel var..og den måske var lidt hård eller om din baby var lidt stor..fik hjælp til at komme ud??

Min søster fik ved sin sidste fødsel en pige på 3800 g men hun skulle lige have lidt ekstra tyk på maven og det sidste af bebs blev ligesom hevet ud. DEt har faktisk resulteret i af det bugnet der faktisk sidder og holder maven indvendigt..hun har altså fået hængebug.

Det kan rettet op med en operation, som min søster dog har fravalgt, da den ikke er så sjov.

Men måske du har været uheldig, men unader alle omstændigheder så synes jeg du skal snakke med lægen.

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Either way så må man jo læse imellem linjerne, hvor intentionerne er - jeg skrev jo også, at det ikke var for at sparke til hende Det kunne jeg ikke ginde på!

Men alle ved jo, at det ikke "bare" er noget man gør, når det kommer til at tabe sig, selvom det jo så heller ikke er det tråden handler om.

nej ved godt det ik var din entention... en lød bare meget hård selvom du skrev du ik gjorde det ondt ment ved med mig selv at det var sådan en besked der ville få trøstespise tanken frem og haps haps så havde man guflet et eller andet selvom det lige gik så godt

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Kay skriver:

nej ved godt det ik var din entention... en lød bare meget hård selvom du skrev du ik gjorde det ondt ment ved med mig selv at det var sådan en besked der ville få trøstespise tanken frem og haps haps så havde man guflet et eller andet selvom det lige gik så godt

Wups, det er jeg virkelig ked af!! Jeg skrev jo heller ikke at TS ser overvægtig ud, men om hun  er det - i min verden er der kæmpe forskel, men det er nok også fordi jeg har set hvordan billeder kan lyve. Jeg er en skinny chick, men fra den rette vinkel kan jeg ligne en der er  meget gravid  

Jeg håber ikke at TS har taget det til sig - det var nok dårlig formulering fra min side af, og så har jeg virkelig bare misforstået indlægget. Måske har jeg haft for meget ferie nu - jeg skal ud og aktivere min hjerne!! 

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Wups, det er jeg virkelig ked af!! Jeg skrev jo heller ikke at TS ser overvægtig ud, men om hun  er det - i min verden er der kæmpe forskel, men det er nok også fordi jeg har set hvordan billeder kan lyve. Jeg er en skinny chick, men fra den rette vinkel kan jeg ligne en der er  meget gravid  

Jeg håber ikke at TS har taget det til sig - det var nok dårlig formulering fra min side af, og så har jeg virkelig bare misforstået indlægget. Måske har jeg haft for meget ferie nu - jeg skal ud og aktivere min hjerne!! 

det er sgu os svært at vide hvad der kan trigge andre når man aldrig selv har stået i en lignende situation  tror vi alle får sagt noget hvor vi bagefter finder ud af at det var dumt formuleret i situationen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.