Update på gæt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
49 svar
0 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres gæt!

Men nu er jeg nød til, at fortælle jer noget
Egentlig er jeg slet ikke gravid, jeg fødte for snart 7 mdr siden, og min mave har slet ikke trukket sig rigtig sammen. Og det er selvom jeg vejer mindre end før jeg blev gravid

Tror desværre, at mine mavemuskler er så ødelagte, at de ikke kan trække sig sammen igen

Træning virker ikke, så jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Under navler (der hvor underbukserne sidder), er der løst hud. Men det der bekymre mig, er at over navlen, er min mave hård og vil ikke trække sig ind på plads.

Har født 2 børn.

Hvad gør jeg?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Kay

sad et øjeblik og tænkte tanken at det lignede min mave nu (5 måneder siden jeg fødte) men ville ik skrive det da det jo ik er serlig sødt at skrive hvis du var gravid

jeg ligner selv en der er lige omkring uge 19 (hvis jeg samenligner med mine mave billeder) og jeg har kun født 1 gang...

jeg har fået afivde af min læge at det kan tage omkring 1 år for musklerne og maven at trække sig sammen igen... og længere hvis den ik rigtig har nået det imellem 1. og 2. graviditet

Anmeld

24. januar 2013

Dinna88

Nu er det ikke for at sparke til dig imens du ligger ned, men vejer du for meget? Har du prøvet at tabe dig sådan het generelt? Dine mavemuskler kommer ikke frem, ligemeget hvad, når du har fedt der dækker for dem. Så du skal nok snarere have gang i en livsstilsændring med masser af motion, så du kan tabe dig, og SÅ kan du begynde at tone din krop!

Anmeld

24. januar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Tak for jeres gæt!

Men nu er jeg nød til, at fortælle jer noget
Egentlig er jeg slet ikke gravid, jeg fødte for snart 7 mdr siden, og min mave har slet ikke trukket sig rigtig sammen. Og det er selvom jeg vejer mindre end før jeg blev gravid

Tror desværre, at mine mavemuskler er så ødelagte, at de ikke kan trække sig sammen igen

Træning virker ikke, så jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Under navler (der hvor underbukserne sidder), er der løst hud. Men det der bekymre mig, er at over navlen, er min mave hård og vil ikke trække sig ind på plads.

Har født 2 børn.

Hvad gør jeg?

jeg tror at jeg ville gå til læge med det

man kan nogle gange få sådan nogle mavebind der holder maven inde, det skulle hjælpe musklerne bedre

Anmeld

24. januar 2013

MIWULA

Man siger jo ens krop ikke er sig selv før 1 år efter og måske lidt længere tid. og jeg tror der er noget om det..

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nu er det ikke for at sparke til dig imens du ligger ned, men vejer du for meget? Har du prøvet at tabe dig sådan het generelt? Dine mavemuskler kommer ikke frem, ligemeget hvad, når du har fedt der dækker for dem. Så du skal nok snarere have gang i en livsstilsændring med masser af motion, så du kan tabe dig, og SÅ kan du begynde at tone din krop!

Øh nej?
Læs lige hvad jeg har skrevet igen.
Jeg skal ikke have mine mavemuskler frem. Jeg vil bare gerne have dem på plads igen, de har ikke trukket sig sammen overhovedet efter fødslen.
Og nej, jeg vejer ikke mere end et par kg for meget, så livsstilændring tror jeg ikke, da jeg allerede motionere (spiller tennis) og spiser sundt og varieret.

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

er glad for det ik er mig der fik den besked...  den er ik vildt motiverende

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

sad et øjeblik og tænkte tanken at det lignede min mave nu (5 måneder siden jeg fødte) men ville ik skrive det da det jo ik er serlig sødt at skrive hvis du var gravid

jeg ligner selv en der er lige omkring uge 19 (hvis jeg samenligner med mine mave billeder) og jeg har kun født 1 gang...

jeg har fået afivde af min læge at det kan tage omkring 1 år for musklerne og maven at trække sig sammen igen... og længere hvis den ik rigtig har nået det imellem 1. og 2. graviditet

Men det gjorde den jo imellem 1. og 2. graviditet
Så derfor forstår jeg det ikke. Jeg vejer ikke mere end et par kg for meget.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Man siger jo ens krop ikke er sig selv før 1 år efter og måske lidt længere tid. og jeg tror der er noget om det..

Så lang tid tog det overhovedet ikke første gang Og der faldt det hele på plads igen.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

er glad for det ik er mig der fik den besked...  den er ik vildt motiverende

Jeg tror også hun misforstod mit indlæg, for det er slet ikke for at få mine mavemuskler frem, de skal bare trække sig tilbage til det de var før, og det gør de ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.