Ægdonor igen for 6 gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

LRJ

Ka+Ma=Be skriver:

Hvis du ikke har oplevet det før, bør du kontakte klinikken (eller hvad det hedder?! .) og høre om det er ok.

Men store skulderklap til dig herfra    Synes virkelig det er flot at du kan give noget så essensielt af dig selv til andre!

De har tjekket mig de siger det ikk er alvorligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

LRJ

Zette skriver:

Er man ægdonorer gratis eller? 

Flot du vil gøre det

Ja du får kun dækket transport

Anmeld

23. januar 2013

LRJ

LMX skriver:

Hvornår er man for gammel?

Overvejer selv at donere æg.

Mener det er 35

Anmeld

23. januar 2013

Lise

MoarHvidovre skriver:

WOW - så flot, at du har taget beslutningen, at hjælpe andre par

Tak

Jamen, det føles også godt, og jeg glæder mig faktisk til at komme igang. Skulle have været igang på mandag, men en skitur kom i vejen. Så næste gang..

Anmeld

23. januar 2013

Lise

nielsen80 skriver:

for at du gør det.... Og personligt har jeg aldrig haft nogle bivirkninger eller problemer andet end de blå mærker. Så jeg håber for dig, du slipper for de store gener.

Tak

Jeg synes jeg "skylder lidt i banken", for jeg har haft så nemt ved at få mine børn. Og det er jo den største gave - så vil gerne hjælpe andre, der virkelig ønsker det.

Anmeld

23. januar 2013

ekebiv

LMX skriver:

Hvornår er man for gammel?

Overvejer selv at donere æg.

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til må man max være 35 og jeg er 37..

Anmeld

23. januar 2013

Carina:-)

ekebiv skriver:

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til må man max være 35 og jeg er 37..

Nå så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed over at jeg ikke vil dele mine æg-for jeg er for gammel 

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvordan forgår forberedningen? Altså i hvor længe ska man stikke sig osv inden de ka høste æg? Og hvordan tager de ægene ud? Vh stine

Anmeld

24. januar 2013

Kongmulle

Carina:-) skriver:

Respekt for at du kan.

Jeg ville gerne,men kan ikke da jeg aldrig kunne gå rundt med den viden at jeg har børn "derude"

Så er det jo godt der er nogen der kan

Har præcis samme holdning. Og 6 gange er mange æg hvilket vil sige mange biologiske børn derude et sted. Jeg kunne ikke, men respekt for dem der kan. må være dejligt at være så uselvisk. 

Anmeld

24. januar 2013

pcoramt

Lone H. skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg igang med donation igen, men denne gang er det en åben-kendt donation, dvs modtager og jeg kender hinanden og at det barn det forhåbeligt kommer ud af det, kan få af vide hvis det ønsker hvor den rent biologisk kommer fra

Men puha denne gang er slem for mig krop, har blå mærker på maven og mange smerter, kvalme og hovedpine men på den gode side er der så også over 20 æg igen, og modtager besluttede igår at alt over 10 æg måtte fertillitetsklinikken give til et eller to par mere skal have taget æg ud på lørdag igen

Ligger li et billede ind af min mave så kan i se de blå mærker, sygeplejesken siger det ikk er så slemt som det ser ud der var os meget mere blå og rødt igår

Hold da op hvor er det stort af dig.. Kan næsten ikke forstille mig hvor mange par du gør lykkelige.. stor respekt her fra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.