Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ka+Ma=Be skriver: Hvis du ikke har oplevet det før, bør du kontakte klinikken (eller hvad det hedder?! .) og høre om det er ok. Men store skulderklap til dig herfra Synes virkelig det er flot at du kan give noget så essensielt af dig selv til andre!
Hvis du ikke har oplevet det før, bør du kontakte klinikken (eller hvad det hedder?! .) og høre om det er ok.
Men store skulderklap til dig herfra Synes virkelig det er flot at du kan give noget så essensielt af dig selv til andre!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Er man ægdonorer gratis eller? Flot du vil gøre det
Er man ægdonorer gratis eller?
Flot du vil gøre det
LMX skriver: Hvornår er man for gammel? Overvejer selv at donere æg.
Hvornår er man for gammel?
Overvejer selv at donere æg.
MoarHvidovre skriver: WOW - så flot, at du har taget beslutningen, at hjælpe andre par
WOW - så flot, at du har taget beslutningen, at hjælpe andre par
Tak
Jamen, det føles også godt, og jeg glæder mig faktisk til at komme igang. Skulle have været igang på mandag, men en skitur kom i vejen. Så næste gang..
nielsen80 skriver: for at du gør det.... Og personligt har jeg aldrig haft nogle bivirkninger eller problemer andet end de blå mærker. Så jeg håber for dig, du slipper for de store gener.
for at du gør det.... Og personligt har jeg aldrig haft nogle bivirkninger eller problemer andet end de blå mærker. Så jeg håber for dig, du slipper for de store gener.
Jeg synes jeg "skylder lidt i banken", for jeg har haft så nemt ved at få mine børn. Og det er jo den største gave - så vil gerne hjælpe andre, der virkelig ønsker det.
ekebiv skriver: Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til må man max være 35 og jeg er 37..
Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til må man max være 35 og jeg er 37..
Nå så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed over at jeg ikke vil dele mine æg-for jeg er for gammel
Hvordan forgår forberedningen? Altså i hvor længe ska man stikke sig osv inden de ka høste æg? Og hvordan tager de ægene ud? Vh stine
Carina:-) skriver: Respekt for at du kan. Jeg ville gerne,men kan ikke da jeg aldrig kunne gå rundt med den viden at jeg har børn "derude" Så er det jo godt der er nogen der kan
Respekt for at du kan.
Jeg ville gerne,men kan ikke da jeg aldrig kunne gå rundt med den viden at jeg har børn "derude"
Så er det jo godt der er nogen der kan
Har præcis samme holdning. Og 6 gange er mange æg hvilket vil sige mange biologiske børn derude et sted. Jeg kunne ikke, men respekt for dem der kan. må være dejligt at være så uselvisk.
Lone H. skriver: Ja som overskriften siger så er jeg igang med donation igen, men denne gang er det en åben-kendt donation, dvs modtager og jeg kender hinanden og at det barn det forhåbeligt kommer ud af det, kan få af vide hvis det ønsker hvor den rent biologisk kommer fra Men puha denne gang er slem for mig krop, har blå mærker på maven og mange smerter, kvalme og hovedpine men på den gode side er der så også over 20 æg igen, og modtager besluttede igår at alt over 10 æg måtte fertillitetsklinikken give til et eller to par mere skal have taget æg ud på lørdag igen Ligger li et billede ind af min mave så kan i se de blå mærker, sygeplejesken siger det ikk er så slemt som det ser ud der var os meget mere blå og rødt igår
Ja som overskriften siger så er jeg igang med donation igen, men denne gang er det en åben-kendt donation, dvs modtager og jeg kender hinanden og at det barn det forhåbeligt kommer ud af det, kan få af vide hvis det ønsker hvor den rent biologisk kommer fra Men puha denne gang er slem for mig krop, har blå mærker på maven og mange smerter, kvalme og hovedpine men på den gode side er der så også over 20 æg igen, og modtager besluttede igår at alt over 10 æg måtte fertillitetsklinikken give til et eller to par mere skal have taget æg ud på lørdag igen Ligger li et billede ind af min mave så kan i se de blå mærker, sygeplejesken siger det ikk er så slemt som det ser ud der var os meget mere blå og rødt igår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128