Ægdonor igen for 6 gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Majbrit P

...

Du er for SEJ!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

LRJ

VIPpigen skriver:

Haha... Du skal ikke undskylde... Det kan smutte ret tit når jeg ikke husker at citere altid .

Ja, det kunne være så super... Amen har vi ikke set hinanden siden, jeg fødte, ja, det er jo over 2 år siden... Hold op hvor vildt så må vi "handle" snart altså...

Ja vi må snart ses igen

Anmeld

21. februar 2013

Lady Marion <3

Syntes det er super flot du gør det   Har ikke en pind forstand på det , får du hormoner inden ægudtagning ??

Anmeld

21. februar 2013

4xGreve

Lone H. skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg igang med donation igen, men denne gang er det en åben-kendt donation, dvs modtager og jeg kender hinanden og at det barn det forhåbeligt kommer ud af det, kan få af vide hvis det ønsker hvor den rent biologisk kommer fra

Men puha denne gang er slem for mig krop, har blå mærker på maven og mange smerter, kvalme og hovedpine men på den gode side er der så også over 20 æg igen, og modtager besluttede igår at alt over 10 æg måtte fertillitetsklinikken give til et eller to par mere skal have taget æg ud på lørdag igen

Ligger li et billede ind af min mave så kan i se de blå mærker, sygeplejesken siger det ikk er så slemt som det ser ud der var os meget mere blå og rødt igår

Respekt! 

Kan jeg tillade mig at spøger hvordan sådan noget forgår og hvad kravene er?

Anmeld

21. februar 2013

LRJ

Lady Marion <3 skriver:

Syntes det er super flot du gør det   Har ikke en pind forstand på det , får du hormoner inden ægudtagning ??

Ja får hormoner i ca 14 dage

Anmeld

21. februar 2013

LRJ

4xGreve skriver:

Respekt! 

Kan jeg tillade mig at spøger hvordan sådan noget forgår og hvad kravene er?

Det foregår ved du ringer til en klinik og melder dig som donor, og så ved din næste mens skal du tage hormoner i ca 14 dage, og så de 6 af dagene skal du også tage noget som forhindre ægløsning, og så 32-36 timer får du skal have æg ud skal du tage en ægløsningsprøjte, og så bliver du scannet en del gange imens du går hormoner for at følge æggenes udvikling

Kravene er at du skal være mellem 18-35 år, fuldstændig rask, både fysik og psykisk, der må ikk være handikap, lungesyge, hjertesyge, eller psykiske lidelser eller andre arvelige sygedomme o din famile

Anmeld

21. februar 2013

4xGreve

Lone H. skriver:

Det foregår ved du ringer til en klinik og melder dig som donor, og så ved din næste mens skal du tage hormoner i ca 14 dage, og så de 6 af dagene skal du også tage noget som forhindre ægløsning, og så 32-36 timer får du skal have æg ud skal du tage en ægløsningsprøjte, og så bliver du scannet en del gange imens du går hormoner for at følge æggenes udvikling

Kravene er at du skal være mellem 18-35 år, fuldstændig rask, både fysik og psykisk, der må ikk være handikap, lungesyge, hjertesyge, eller psykiske lidelser eller andre arvelige sygedomme o din famile

Hvordan tager de æggene ud?

Anmeld

21. februar 2013

Lady Marion <3

Lone H. skriver:

Ja får hormoner i ca 14 dage

Jamen har du så ikke øget chance for bryst cancer senere hen tænker jeg

Anmeld

21. februar 2013

LRJ

4xGreve skriver:

Hvordan tager de æggene ud?

Det gør de via en indvendig scanner med en nål på som de tager dem ud med og du får morfin imens for at nedsætte smerterne lidt

Anmeld

21. februar 2013

LRJ

Lady Marion <3 skriver:

Jamen har du så ikke øget chance for bryst cancer senere hen tænker jeg

Ikk så vidt jeg er orienteret, den eneste risiko jeg har fået af vide er at det kan påvirker at jeg måske vil få sværere ved at få flere børn selv, men det er så sjældent det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.