Ægdonor igen for 6 gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

LRJ

Lise skriver:

For 6. gang???  Det var mange gange. Stort af dig. Hvad med de 5 foregående gange - har det ikke været slemt?

Jeg skal igang med sprøjterne næste gang jeg får mens (min første donation), og jeg er lidt bange..

Jo de har været slemme, men har aldrig haft det så dårligt som denne gang men uanset hvor ondt det har gjort har det været det værd, håber der er kommet babyer ud til de par der har fået æg

Og super sejt du også gør det !
Du skal ikk være bange, det er forskelligt hvordan ens krop reagere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

LRJ

Carina:-) skriver:

Respekt for at du kan.

Jeg ville gerne,men kan ikke da jeg aldrig kunne gå rundt med den viden at jeg har børn "derude"

Så er det jo godt der er nogen der kan

Jeg tænker ikk på det som mit barn, da det ikke er mig der bære barnet, eller mærker det jeg er bare hjælper til at et par kan få deres drømmebarn

Anmeld

23. januar 2013

LRJ

come2 skriver:

Du er så sej

Tak
Gør det for at hjælpe nogen af alle dem der kæmper med at få børn, men ikk selv kan, kan få deres ønskebarn

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Lone H. skriver:

Jeg tænker ikk på det som mit barn, da det ikke er mig der bære barnet, eller mærker det jeg er bare hjælper til at et par kan få deres drømmebarn

Det tror jeg måske at jeg ville komme til  Ville rigtig gerne hjælpe på den måde, men er ikke sikker på at jeg kunne. 

Men var det fx min søster som havde brug for æg, ville jeg gøre det uden at tøve. 

Du ved ikke om dine æg bliver til babyer? Det er vel kun denne gang, hvis du kender dem, som skal have æggene?

Anmeld

23. januar 2013

LRJ

Miss Church skriver:

Av av av! 

Men hold op hvor er du sej! Synes bare det er så flot at du hjælper par til at blive forældre på den måde!  

Tak
Og ja nu håber jeg bare der kommer en baby ud til modtager

Anmeld

23. januar 2013

LRJ

Miss Church skriver:

Det tror jeg måske at jeg ville komme til  Ville rigtig gerne hjælpe på den måde, men er ikke sikker på at jeg kunne. 

Men var det fx min søster som havde brug for æg, ville jeg gøre det uden at tøve. 

Du ved ikke om dine æg bliver til babyer? Det er vel kun denne gang, hvis du kender dem, som skal have æggene?

De 5 andre gange har jeg fået afvide at modtagerne er blevet gravide og det hvertfald er 3 af parrene der har fået barn ud af det
Så du kan blive oplyst om det hvis man vil

Altså hvis det nu var min søster så havde jeg os gjort det, men nu er det en nær veninde men gjorde det os uden at tøve ved hende

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Lone H. skriver:

De 5 andre gange har jeg fået afvide at modtagerne er blevet gravide og det hvertfald er 3 af parrene der har fået barn ud af det
Så du kan blive oplyst om det hvis man vil

Altså hvis det nu var min søster så havde jeg os gjort det, men nu er det en nær veninde men gjorde det os uden at tøve ved hende

Ej hvor dejligt Det er jo solstråle-historier! De forældre må være så glade for dig! 

Okay. Jeg kan også godt forstå at du gerne vil hjælpe hende. Det ville jeg måske nok også. Men puha jeg synes også det er en stor beslutning. 
Men selvfølgelig. Man har så mange æg, som man alligevel ikke skal bruge til noget
Jeg forestiller mig også at du har ret i, at man ikke føler sig som mor for barnet, når det er en anden som har båret det. Det må være noget andet med en rugemor. Det tror jeg der er meget underligt. Så skal man på en anden måde give et barn fra sig. Du giver jo "bare" nogle æg. 

Men alligevel - STOR respekt til dig! 

Anmeld

23. januar 2013

LRJ

Miss Church skriver:

Ej hvor dejligt Det er jo solstråle-historier! De forældre må være så glade for dig! 

Okay. Jeg kan også godt forstå at du gerne vil hjælpe hende. Det ville jeg måske nok også. Men puha jeg synes også det er en stor beslutning. 
Men selvfølgelig. Man har så mange æg, som man alligevel ikke skal bruge til noget
Jeg forestiller mig også at du har ret i, at man ikke føler sig som mor for barnet, når det er en anden som har båret det. Det må være noget andet med en rugemor. Det tror jeg der er meget underligt. Så skal man på en anden måde give et barn fra sig. Du giver jo "bare" nogle æg. 

Men alligevel - STOR respekt til dig! 

Tror os de er glade for det, men de kan ikke finde ud af hvem jeg er da jeg har donoret som anonym da det car det eneste der var lovligt indtil 1.10.12

Jeg ved personligt at jeg aldrig ville kunne være rugemor, da jeg ved at jeg ville blive for tæt knyttet til det ufødte barn

Anmeld

23. januar 2013

ønskebørn74

Lone H. skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg igang med donation igen, men denne gang er det en åben-kendt donation, dvs modtager og jeg kender hinanden og at det barn det forhåbeligt kommer ud af det, kan få af vide hvis det ønsker hvor den rent biologisk kommer fra

Men puha denne gang er slem for mig krop, har blå mærker på maven og mange smerter, kvalme og hovedpine men på den gode side er der så også over 20 æg igen, og modtager besluttede igår at alt over 10 æg måtte fertillitetsklinikken give til et eller to par mere skal have taget æg ud på lørdag igen

Ligger li et billede ind af min mave så kan i se de blå mærker, sygeplejesken siger det ikk er så slemt som det ser ud der var os meget mere blå og rødt igår

Du er sgu bare sej.. 

Anmeld

23. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lise skriver:

For 6. gang???  Det var mange gange. Stort af dig. Hvad med de 5 foregående gange - har det ikke været slemt?

Jeg skal igang med sprøjterne næste gang jeg får mens (min første donation), og jeg er lidt bange..

WOW - så flot, at du har taget beslutningen, at hjælpe andre par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.