Ægdonor igen for 6 gang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Lady Marion <3

Lone H. skriver:

Ikk så vidt jeg er orienteret, den eneste risiko jeg har fået af vide er at det kan påvirker at jeg måske vil få sværere ved at få flere børn selv, men det er så sjældent det sker

Ok , jeg har bare altid hørt at piger der har fået hjælp til at få børn (hormoner) helst skal holde sig fra hormoner i overgangsalderen pga forøget risiko for brystcancer ... Kønshormonenet øger chancerne for cancer .. Men har ik en pind forstand på det , det er måske slet ikke kvindeligt kønshormon du får ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

LRJ

Lady Marion <3 skriver:

Ok , jeg har bare altid hørt at piger der har fået hjælp til at få børn (hormoner) helst skal holde sig fra hormoner i overgangsalderen pga forøget risiko for brystcancer ... Kønshormonenet øger chancerne for cancer .. Men har ik en pind forstand på det , det er måske slet ikke kvindeligt kønshormon du får ?

Jo det er kvindelige hormoner jeg får
men nu er jeg ikk i overgangsalderen endnu, skulle jeg helst ikk være som 22-årige

Anmeld

21. februar 2013

Lady Marion <3

Lone H. skriver:

men nu er jeg ikk i overgangsalderen endnu, skulle jeg helst ikk være som 22-årige

Nej det ved jeg godt   men mener at du ikke må få hormoner når du når overgangsalderen pga din krop har været rigeligt udsat for hormoner  .. Der er en grund til at kvinder der har været ramt af brystkræft heller ingen kvindelige hormoner må få , det er kræft fremkaldende .. ekstra hormon vil jo aldrig være sundt .. Tænker bare det er så smukt du hjælper andre , men du skal passe på dig selv så du altid vil være der for egne børn

Anmeld

21. februar 2013

Lady Marion <3

Lone H. skriver:

Fik lige læst lidt om det her   ser ud som om de nyere undersøgelser viser at der intet kan ske ved fertilitetsbeh.

http://www.cancer.dk/Hjaelp+viden/fakta+om+kraeft/aarsager+til+kraeft/veldokumenteret+aarsag/hormoner/

Anmeld

21. februar 2013

LRJ

Lady Marion <3 skriver:

Nej det ved jeg godt   men mener at du ikke må få hormoner når du når overgangsalderen pga din krop har været rigeligt udsat for hormoner  .. Der er en grund til at kvinder der har været ramt af brystkræft heller ingen kvindelige hormoner må få , det er kræft fremkaldende .. ekstra hormon vil jo aldrig være sundt .. Tænker bare det er så smukt du hjælper andre , men du skal passe på dig selv så du altid vil være der for egne børn

Det vidste jeg slet ikk, men bår jeg tænker på det så er der faktisk noget om det du siger men nu må vi se hva fremtiden bringer
men det var sidste gang jeg gjorde det, da det var så hårdt for min krop og car indlagt efterfølgende igen og har stadig kraftige smerter selvomdet er 4 uger siden eg fik taget æg ud

Anmeld

21. februar 2013

Lady Marion <3

Lone H. skriver:

Det vidste jeg slet ikk, men bår jeg tænker på det så er der faktisk noget om det du siger men nu må vi se hva fremtiden bringer
men det var sidste gang jeg gjorde det, da det var så hårdt for min krop og car indlagt efterfølgende igen og har stadig kraftige smerter selvomdet er 4 uger siden eg fik taget æg ud

Lyder som en god beslutning  du har vist også gjort dit for andre mennesker

Anmeld

21. februar 2013

Lisbeth1985

Hvor er du sej!! Godt gået:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.