Hul i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

CamillaSoefelt

Laulund87 skriver:

1000 tak det er jeg glad for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

Tanker herfra søde! Sammen er I stærke og med al den kærlighed I kan give, skal I nok klare det...

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

Baagøe skriver:

Tanker herfra søde! Sammen er I stærke og med al den kærlighed I kan give, skal I nok klare det...

Tak Synes det ser ret sort ud og jeg føler jeg er tæt på at knække fordi der bare er mere og mere hele tiden, men jeg må forsøge at holde sammen på mig selv. For Marias skyld.

Anmeld

22. januar 2013

GUSO

Laulund87 skriver:

Tak, vores små pus skal nok klare det

Vi håber det bedste og beder til Gud om han vil holde hånden over vores guld

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

GUSO skriver:

Vi håber det bedste og beder til Gud om han vil holde hånden over vores guld

Nemlig

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha i er hårdt ramt! Men er sikker på hun er en lille hård fighter ud fra det du skriver og at hun nok ska klare sig!  Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Laulund87 skriver:

MiMinsøsøsøneVi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Min søn er hjrrtebarn og blev opereret første gang da han var 3 mdr og igen da han var 2 år. Han skal igennem flere operationer resten af sit liv.
Vil rigtig gerne fortælle mere men ved at det kan gøre en endnu mere nervøs når man ikke helt endnu ved hvad der skal ske i forhold til hendes operation.
Min søn har kun været igennem åbne hjerte operationer.
Men i kan være helt trygge de er super gode i Skejby

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

hannetheis skriver:

Min søn er hjrrtebarn og blev opereret første gang da han var 3 mdr og igen da han var 2 år. Han skal igennem flere operationer resten af sit liv.
Vil rigtig gerne fortælle mere men ved at det kan gøre en endnu mere nervøs når man ikke helt endnu ved hvad der skal ske i forhold til hendes operation.
Min søn har kun været igennem åbne hjerte operationer.
Men i kan være helt trygge de er super gode i Skejby

Som de andre der har fortalt deres historie, er den største forskel vist at Maria er en del ældre med sine 3 år, end jeres Jeg ved ikke hvorfor det først er opdaget nu for med den sygdom hun har i forvejen, er hun jo lyttet til en million gange

Men ja jeg skal nok ikke høre for meget når jeg ikke ved hvad der skal ske og hvor omfattende det bliver

Hvorfor skal han opereres af flere omgange? Maria skal kun én gang, det var de vist sikre på.

Anmeld

23. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Laulund87 skriver:

DDeDet

Som de andre der har fortalt deres historie, er den største forskel vist at Maria er en del ældre med sine 3 år, end jeres Jeg ved ikke hvorfor det først er opdaget nu for med den sygdom hun har i forvejen, er hun jo lyttet til en million gange

Men ja jeg skal nok ikke høre for meget når jeg ikke ved hvad der skal ske og hvor omfattende det bliver

Hvorfor skal han opereres af flere omgange? Maria skal kun én gang, det var de vist sikre på.

Det skylles den måde hans hjerte er opereret på og at han engang med tiden skal have en kunstig hjerteklap. Derudover fik han i 2 års alderen en pacemaker som vil skulle skiftes med tiden.

Håber din datter hurtigt kommer ovenpå igen. Jeg ved at hvis de kan lave det gennem lysken er man ofte udskrevet 1-2 dage efter. Er det en åben operation vil det tage ca 1 uge. Alt efter hvor stort hullet er og hvordan det går hende.
Tag en masse billeder så hun kan se hvad der er sket og skriv dagbog over forløbet det er en super måde os for en selv at bearbejde operationen

Anmeld

23. januar 2013

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Ej, for hulen, søde! Det gør mig ondt at læse!

Du skal bare lige ha en krammer med på vejen. Også til Maria!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.