Hul i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Rart med en, der kender og forstår jeres familie og de problematikker i har! 

Hm, nej, det er nok svært at få svar før I kommer til Skejby.. Men der er vist en måneds behandlingsgaranti, så I kan evt. ringe til Skejby og rykke for en snarlig tid, for det holder jo ikke at skulle vente flere måneder.. 

Ja det er rigtig rart!

Hmm ja okay, jeg ved de skulle sende billederne fra OUH de her dage så jeg kan måske ringe og høre om en uge eller to, om de har fundet ud af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Laulund87

4xGreve skriver:

Nemlig og de er så dygtige

Ja og det ligger jo ikke så langt væk, så det er rart nok

Anmeld

23. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Ja det er rigtig rart!

Hmm ja okay, jeg ved de skulle sende billederne fra OUH de her dage så jeg kan måske ringe og høre om en uge eller to, om de har fundet ud af noget.

Ja, det ville jeg gøre, hvis de ikke har kontaktet jer inden da.. 

Anmeld

23. januar 2013

4xGreve

Laulund87 skriver:

Ja og det ligger jo ikke så langt væk, så det er rart nok

ja meget og desværre må jeg af erfaring sige at skejby ogå er et ganske hyggeligt hospital 

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Ja, det ville jeg gøre, hvis de ikke har kontaktet jer inden da.. 

Okay

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

4xGreve skriver:

ja meget og desværre må jeg af erfaring sige at skejby ogå er et ganske hyggeligt hospital 

Det er godt at vide 

Anmeld

23. januar 2013

M&N

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak

Anmeld

24. januar 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Tak Synes det ser ret sort ud og jeg føler jeg er tæt på at knække fordi der bare er mere og mere hele tiden, men jeg må forsøge at holde sammen på mig selv. For Marias skyld.

Kan jeg godt forstå. Det må være rigtig hårdt Hvornår skal hun til yderligere undersøgelser?

Anmeld

24. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

hold da op søde. <3 Sikke som i da/Maria er ramt.
Men godt de fandt ud af det.

Mange knus og kram herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.