Vi ved ikke så meget endnu, Skejby skal først have skanningsbillederne fra OUH og så hører vi noget derefter. Så hvor slemt det er, er uvist. Vi ved kun at hun skal opereres.
Det lyder som en hård omgang
Jeg vil i hvert fald gerne se billeder.. Når vi ikke ved hvor slemt det er, tror jeg ikke jeg vil høre mere detaljeret om jeres historie for så kan jeg måske bekymre mig uden grund, forstår du?
Det er hårdt - ville lyve stort, hvis jeg sagde andet. Og nej, jeg ville heller ikke skrive en hel masse, så du sætter dig billeder i hovedet over noget som måske slet ikke er relevant, MEN hvis det er relevant, så kan du altid kontakte mig herinde. Jeg vil meget gerne dele ud af vores forløb og de erfaringer jeg har gjort mig.
Det er imponerende hvor lidt man egentlig ser arret - det "værste" er faktisk lige nedenunder arret, hvor der har været lagt dræn ind til at fjerne blod under operationen. Og Skejby er virkelig dygtige og meget medfølende. Selvom vores kirurg sagde " ja, jeg gør jo det her hver dag, så i skal ikke bekymrer jer", hvortil jeg så svarede " jamen vi gør ikke det her hver dag og det er vores datter, så selvfølgelig er vi bekymrede". Det er jo ikke et arbejde for os det er jo vores guld vi lægger i deres hænder, så en anden følelse end bekymring ville nok være unaturligt.
Lige pt. er mine billeder på computeren i et stort rod ( min pc gik i stykker og måtte genoprettes fra ny) men jeg vil meget gerne finde et par stykker og ellers kan jeg tage et helt nyt af det her en af dagene. Synes ikke du skal se før-billeder, før du ved hvad din datter fejler. For det kan godt virke skræmmende. Vores datter er åbnet op foran.
Men igen, skriv endelig hvis du har noget på hjertet 

Anmeld