Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Riksen

Hej Caroline!

Har lige læst dit indlæg. Kan godt forstå at du er utålmodig og jeg føler med dig. Og så krydser jeg selvfølgelig fingre for at du er gravid

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

mettemus80

Krydser alt hvad jeg kan...

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

ihh hvor er det altså bare så spændende Caroline. og kan sandelig godt forstå din frustation.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at den viser positiv...

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
stadig ingen mens her til morgen... Jeg synes smerterne i mavsen har taget til og er kravlet længere ud i siden.. Føles lidt som om jeg, indvendigt, har et alt for stramt bælte på (altså nede lige over hoften)...Ved ikke om det er tegn på at mens kommer snart, men synes ikke helt det plejer at føles sådan... synes godt nok også det er streng at have optakt til mens i flere uger..
knus herfra

Anmeld

19. juni 2009

mettemus80

Forstår dig så godt... Jeg er i samme båd...

Anmeld

19. juni 2009

LineD

Hej Caroline!
Ja ventetiden er ulidelig...
Har du prøvet at tage en G-test her i løbet af at mensen nu stadig ikke er kommet?
Det skulle jo være omkring nu her du kan teste, er det ikke?
Så kan du måske få et fingerprej på hvor det bærer henaf med HCG produktionen...

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

LineD skriver:

Hej Caroline!
Ja ventetiden er ulidelig...
Har du prøvet at tage en G-test her i løbet af at mensen nu stadig ikke er kommet?
Det skulle jo være omkring nu her du kan teste, er det ikke?
Så kan du måske få et fingerprej på hvor det bærer henaf med HCG produktionen...

Jeg venter til mandag med at teste.. jeg fik jo blodprøven taget i mandags, hvor tallet sagde 5,0... så hvis den fordobles hver 3. dag så passer det med at værdien skal være på min. 20 på mandag (den skal jo gerne være 20-25 før en urin tast reagerer på det)... så det er planen at jeg er tålmodig i weekenden, og så hvis jeg ikke får mens, tester jeg på mandag og ringer til lægen (uanset resultatet vil jeg nok gerne have taget en ny blodprøve)

Anmeld

19. juni 2009

LineD

Caroline86 skriver:

Jeg venter til mandag med at teste.. jeg fik jo blodprøven taget i mandags, hvor tallet sagde 5,0... så hvis den fordobles hver 3. dag så passer det med at værdien skal være på min. 20 på mandag (den skal jo gerne være 20-25 før en urin tast reagerer på det)... så det er planen at jeg er tålmodig i weekenden, og så hvis jeg ikke får mens, tester jeg på mandag og ringer til lægen (uanset resultatet vil jeg nok gerne have taget en ny blodprøve)

Ja det lyder som en god fornuftig ide! - Kan godt forstå du gerne vil have en blodprøve under alle omstændigheder!

Anmeld

19. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Håber virkelig der er gevinst...

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

LineD skriver:

Ja det lyder som en god fornuftig ide! - Kan godt forstå du gerne vil have en blodprøve under alle omstændigheder!

hvis ikke g-testen er positiv, så skal jeg jo stadig finde ud af hvad der foregår
Heldigvis har Daniel lagt en masse planer for mig i weekenden, så jeg ikke skal tænke for meget over det.. men kunne nu være fedt at fejre sank hans med svigermor på tirsdag og kunne give hende en god nyhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.